Vriendelijk bedrijf, die meedenkt. Snel in handelen!

Fijn, kon snel terecht en prettig contact met de medewerkers.

Heel vlotte afhandeling en vriendelijk personeel en de reparatie is top uitgevoerd!

Snelle service, klantvriendelijk en meedenkend in oplossingen. Goede ervaring!

Vlotte afhandeling; binnen een paar kon de auto al gerepareerd maar op ons verzoek werd dat een week. Auto ziet er weer op piekfijn uit heel mooi gerepareerd. Een klein potje met lak om kleine... Vlotte afhandeling; binnen een paar kon de auto al gerepareerd maar op ons verzoek werd dat een week. Auto ziet er weer op piekfijn uit heel mooi gerepareerd. Een klein potje met lak om kleine (steenslag) beschadigingen werd meegeleverd.

De tip om de kleur van je auto in een stift of blikje te doe dat je zelf wat bij kan werken.

Als nieuwe klant zijn we zeer tevreden over dit mooie jonge bedrijf! De service en het meedenken in oplossingen is werkelijk grandioos en daar komt bij dat het personeel zeer klantvriendelijk is en... Als nieuwe klant zijn we zeer tevreden over dit mooie jonge bedrijf! De service en het meedenken in oplossingen is werkelijk grandioos en daar komt bij dat het personeel zeer klantvriendelijk is en altijd bereid is te helpen waar nodig.

Afspraak is afspraak bij deze ploeg vakmannen.

Snel en goed overleg

Het contact met ASN verliep prima. De medewerkers zijn zeer vriendelijk. Op mijn vragen werd eerlijk en adequaat geantwoord, er werd snel gereageerd via WhatsApp. Duidelijke offerte, waaruit goed... Het contact met ASN verliep prima. De medewerkers zijn zeer vriendelijk. Op mijn vragen werd eerlijk en adequaat geantwoord, er werd snel gereageerd via WhatsApp. Duidelijke offerte, waaruit goed bleek wat we konden verwachten. Bij de uiteindelijke schade-afhandeling bleek minder nodig te zijn dan in eerste instantie gedacht. Dit werd goed gecommuniceerd en scheelde uiteindelijk flink in de portemonnee!

Klantvriendelijk en goede service!