Na enkele telefoon gesprekken met het bedrijf uitstekend geholpen met de ruitreparatie van onze caravan.
Het bedrijf heeft de reparatie correct afgehandeld met mijn verzekeraar.
Het bedrijf heeft de reparatie correct afgehandeld met mijn verzekeraar.

Kort om, het is top geregeld!

Ik ben zeer tevreden over ASN.Ben keurig geholpen door vriendelijk personeel.En heb goede uitleg van de werkzaamheden gekregen en ben zeer tevreden over hoe het is verricht.

Een geweldig bedrijf. Ze denken met je mee, adviseren en laten aan jou de keus. Ze leveren vakwerk.

Ben netjes geholpen en netjes gerepareerd.

Zeer goed en netjes geholpen.

Prettig contact en goede afwikkeling van de schade.

Beoordeling van de schade was naar mijn tevredenheid, ik werd vriendelijk en correct behandeld, de schade is zéér professioneel gemaakt.
Ik ben zeer tevreden over het...
Ik ben zeer tevreden over het resultaat.

We worden bij ASN altijd netjes te woord gestaan. We krijgen goede informatie, maar er wordt ook met ons meegedacht en de gemaakte afspraken worden nagekomen. Kortom, een fijn bedrijf, waar we onze... We worden bij ASN altijd netjes te woord gestaan. We krijgen goede informatie, maar er wordt ook met ons meegedacht en de gemaakte afspraken worden nagekomen. Kortom, een fijn bedrijf, waar we onze auto met een gerust hart naar toe brengen ALS het nodig is, maar liever niet natuurlijk! ;-)

Auto is netjes gerepareerd. Alles is keurig afgehandeld.

Keurig geholpen een duidelijk verhaal en deskundigheid!