Goed bedrijf, vriendelijk personeel, de auto wordt netjes gerepareerd en daarna ook nog eens gewassen ga zo door

ASN Autoschade Lammertink is een prettig bedrijf. Vakmensen die goed meedenken, vriendelijk in de omgang zijn en kwaliteit leveren. Wij zouden iedereen aanraden om bij schade gebruik te maken van de... ASN Autoschade Lammertink is een prettig bedrijf. Vakmensen die goed meedenken, vriendelijk in de omgang zijn en kwaliteit leveren. Wij zouden iedereen aanraden om bij schade gebruik te maken van de diensten van ASN Autoschade Lammertink in Rijssen, omdat wij tot nu toe alleen maar goede ervaringen hebben.

Een hele goede ervaring. Ik had een deuk in het portier, dat hebben ze correct gerepareerd en ook nog eens m’n auto van buiten en binnen gewassen.

Snelle, vlotte en zeer behulpzame afhandeling.

Het contact met het schadeherstelbedrijf is prima verlopen.
De medewerkers hebben duidelijke informatie gegeven, dus zeer klant vriendelijk.
De afspraak is nog voren gehaald waar we...
Het contact met het schadeherstelbedrijf is prima verlopen.
De afspraak is nog voren gehaald waar we heel blij mee waren.
Alle informatie was zeer duidelijk.
Wij zijn zeer tevreden.

Ervaring met Lammertink uit Rijssen is aan de matige kant. Afspraken worden pas nagekomen nadat jezelf (wederom) contact opgenomen hebt. Afhandeling van de schade werd ook nog eens uitbesteed en... Ervaring met Lammertink uit Rijssen is aan de matige kant. Afspraken worden pas nagekomen nadat jezelf (wederom) contact opgenomen hebt. Afhandeling van de schade werd ook nog eens uitbesteed en niet zelf uitgevoerd.

Wat een ontzettende vriendelijke man is Richard, wij zijn. Vorig jaar met onze caravan waar schade op zat langsgereden na de herfstvakantie. Hij gaf aan dat hij dit mooi kon repareren maar dat het... Wat een ontzettende vriendelijke man is Richard, wij zijn. Vorig jaar met onze caravan waar schade op zat langsgereden na de herfstvakantie. Hij gaf aan dat hij dit mooi kon repareren maar dat het nu heel druk was. Wij komen uit de buurt van R’ dam dus voor ons is het wel een stuk rijden, hij adviseerde ons om ook contact op te nemen met duindam want die doen dit ook. Gebeld en die waren heel kort, wij nemen geen nieuwe klussen aan. Ik heb gelijk daarna met Richard contact opgenomen en een afspraak gemaakt voor een jaar later, na de herfstvakantie om de caravan daar te laten staan, dan had hij tijd genoeg om te gaan werken(dit had ook prima geweest bij duindam maar daar wilde ze er niet eens overnadenken!) Vorige week stuurde Richard foto’s hoe de schade hersteld is en dat de caravan klaar was.Gisteren onze caravan opgehaald en wat is het mooi gerepareerd. Nogmaals alle lof voor Richard en zijn team!

Bij Autoschade Lammertink wordt je direct te woord gestaan en er loopt gelijk iemand mee om de schade te beoordelen. Er worden foto's gemaakt van de schade zodat alles vast komt te liggen. Ook... Bij Autoschade Lammertink wordt je direct te woord gestaan en er loopt gelijk iemand mee om de schade te beoordelen. Er worden foto's gemaakt van de schade zodat alles vast komt te liggen. Ook krijgt de klant foto's van de werkzaamheden. Het duurde wel lang voor de schade gerepareerd kon worden, maar dat zal aan de drukte, soort schade en personeelstekort liggen. Ik vond het niet erg, omdat ik prima door kon rijden. De auto staat er na reparatie weer als nieuw bij. Tijdens de reparatie was er een vervangende auto beschikbaar. Al met al zeer tevreden.

Zeer vriendelijke en goede afspraak. De auto is prima afgeleverd.

Bij het eerste contact al een prettig gevoel. Aardig personeel, snelle actie en via de mail werden wij op de hoogte te houden over het verloop van de reparatie. Fijne leenauto en wij kregen na 4... Bij het eerste contact al een prettig gevoel. Aardig personeel, snelle actie en via de mail werden wij op de hoogte te houden over het verloop van de reparatie. Fijne leenauto en wij kregen na 4 dagen onze auto weer als nieuw terug.

Kortom, dik tevreden