Duidelijke afspraak, prima leenauto en prima reparatie, kortom zeer tevreden en aan te bevelen.

Uitstekende ervaring. Vooraf is er heldere uitleg gegeven en na afloop zijn alle verrichte activiteiten netjes toegelicht.

Prima communicatie. Komen afspraken na. Strak werk geleverd.

Naar volle tevredenheid schade aan de auto hersteld…klantvriendelijk..correct handelen..

Klantvriendelijk, goede service, leenauto werd aangeboden, planning werd duidelijk besproken, auto netjes hersteld.

Lammertink kwam onze afspraken prima na, was zeer flexibel en correct en zeer vriendelijk. Communicatie verliep uitstekend en het reparatiewerk (daar gaat het natuurlijk vooral om) was buitengewoon... Lammertink kwam onze afspraken prima na, was zeer flexibel en correct en zeer vriendelijk. Communicatie verliep uitstekend en het reparatiewerk (daar gaat het natuurlijk vooral om) was buitengewoon vakkundig uitgevoerd. Ik ben dik tevreden!

Goede service, oplossing gericht indien het werk niet afkomt.

Goed geholpen van begin tot eind.

Vriendelijke ontvangst.
Duidelijke afspraken.
Zeer goede communicatie.
Correcte afhandeling van de schade.
De auto was weer als nieuw.
Een aanrader dit bedrijf.

De schade is uitstekend verholpen. De auto is gehaald en teruggebracht en ik werd van een leenauto voorzien. Prettige contacten, alle afspraken perfect nagekomen!