Ik werd nog op dezelfde dag van melding van mijn schade gemaild door ASN. Afspraak gemaakt over de reparatie. Wat, wanneer e.d.
Auto werd netjes opgehaald en vervangend vervoer prima geregeld....
Auto werd netjes opgehaald en vervangend vervoer prima geregeld. Gedurende de reparatie meerdere keren een up-date.
Auto werd teruggebracht.
Goed geregeld!

ASN , snel en eerlijk.
Ik kan maar één ding zeggen,
Voor schades groot of klein moet je bij ASN i
in Rijssen zijn!

Positieve ervaring: Goed contact en overleg; schade is uitstekend hersteld; goede haal- en brengservice met leenauto.

De schade is onzichtbaar hersteld.
De huurauto werd perfect gerealiseerd.

Snelle reparatie en hulpvaardig en meedenkend.
Prima service

Ik heb zeer goede ervaringen met dit bedrijf.
Ze komen de afspraken goed na en leveren goed werk af.

Alle auto- en caravanschades door mij opgelopen in de afgelopen jaren zijn door Autoschade Lammertink hersteld. Op geen enkel punt kan ik negatieve kritiek geven. Niet over het personeel, service,... Alle auto- en caravanschades door mij opgelopen in de afgelopen jaren zijn door Autoschade Lammertink hersteld. Op geen enkel punt kan ik negatieve kritiek geven. Niet over het personeel, service, het financiele deel, de vlotheid van afhandelen alsmede de kwaliteit van de gerepareerde schade.

Goede en snelle services! Na schade kon ik meteen een dag later terecht en was er snel duidelijk wat er gebeuren ging. Het contact was goed en duidelijk en bij ophalen was de auto zelfs helemaal... Goede en snelle services! Na schade kon ik meteen een dag later terecht en was er snel duidelijk wat er gebeuren ging. Het contact was goed en duidelijk en bij ophalen was de auto zelfs helemaal gewassen. Ik kan iedereen deze services aanraden!

Vanhaf het begin van mijn autoschade voortreffelijk geholpen en het voordeel van de client gezocht.

Snelle reactie en zorgvuldige afspraken en uitvoering. Zeer tevreden. Klantgericht!