DE schade was in eerste instantie goed gerepareerd. Bleek achteraf dat ze een sticker op de zijkant van de caravan beschadigd hadden en dit niet hadden opgemerkt. De caravan moest daarom weer terug... DE schade was in eerste instantie goed gerepareerd. Bleek achteraf dat ze een sticker op de zijkant van de caravan beschadigd hadden en dit niet hadden opgemerkt. De caravan moest daarom weer terug voor de vervanging van de sticker. Toen we de caravan na het eerste herstel wilden ophalen waren ze de sleutels van de caravan kwijt. Ik vond dat erg slordig. Dus niet een erg goed gevoel.

Goed contact, duidelijke afspraken, goede communicatie over onverwachte vertraging, goede vervangende auto en goede kwaliteit reparatie.

Goede communicatie en afhandeling.

Contact krijgen verliep haperend omdat er nog een Pouw schade bedrijf in Apeldoorn is. Lammertink contacte ons en vanaf toen prima. Netjes auto gehaald. Keurig, vriendelijk en correct. Nog sensoren... Contact krijgen verliep haperend omdat er nog een Pouw schade bedrijf in Apeldoorn is. Lammertink contacte ons en vanaf toen prima. Netjes auto gehaald. Keurig, vriendelijk en correct. Nog sensoren aangezet! Alleen onduidelijkheid over wie benzine betaalt. Graag aangeven of voor de leenauto betaald moet worden.

Zeer snel en correct geholpen.
Ook op de hoogte gehouden hoeverre de reparatie gevorderd was.
Auto keurig netjes weer opgeleverd.
Vriendelijk personeel.

Erg klant vriendelijk. Oplossingsgericht en flexibel in maken van afspraken. Goed overleg via telefoon en mail.

Altijd goed geholpen en klant vriendelijk

Goede en correcte afhandeling van de schade.
Vakkundig werk verricht en oplossingsgericht alles afgehandeld.

Reparatie zo als afgesproken en correct, top

Klantgericht, servicebereid. Hopelijk in de toekomst geen schade meer, maar een aan te raden adres!