Vlot geholpen, keurig advies en service
kreeg mijn auto zelfs gewassen terug, top

Deze mannen zijn echte toppers. toen ik langs kwam kon ik de auto gelijk laten staan en hebben ze mij naar huis gebracht aangezien ik voor een paar dagen de auto toch niet nodig had en ze hebben... Deze mannen zijn echte toppers. toen ik langs kwam kon ik de auto gelijk laten staan en hebben ze mij naar huis gebracht aangezien ik voor een paar dagen de auto toch niet nodig had en ze hebben me na de reparatie ook weer opgehaald. mijn schade is keurig netjes gerepareerd. helemaal top

Alles is prima verlopen.

Prima service en aardig personeel!

Mijn ervaring is zeer goed, mijn Dacia is naar zeer tevredenheid gerepareerd.
klantvriendelijke personeel en de reparatie was al in een dag klaar.

Zeer net personeel met oog voor detail. mijn DS3 staat weer te stralen na een goede sopbeurt (die hij wel nodig had). ik ben een zeer tevreden klant die bij de volgende schade(hopelijk duurt dat... Zeer net personeel met oog voor detail. mijn DS3 staat weer te stralen na een goede sopbeurt (die hij wel nodig had). ik ben een zeer tevreden klant die bij de volgende schade(hopelijk duurt dat weer even) zeker weer terug zal komen.

Prima, goed geregeld allemaal en erg vriendelijk

Ben zeer tevreden over al de items die u hier benoemde: service, klantvriendelijkheid etc. Veel dank!

Top service, van deur tot deur, professioneel en betrouwbaar. Duidelijk advies, goed contact en klantvriendelijk. Resultaat uitstekend.