Geweldig goed. Auto met schade teruggevonden, dader onbekend. Kon meteen blijven staan omdat het achterwiel scheef stond. Daarna zonder problemen auto gerepareerd, alles geregeld met mijn... Geweldig goed. Auto met schade teruggevonden, dader onbekend. Kon meteen blijven staan omdat het achterwiel scheef stond. Daarna zonder problemen auto gerepareerd, alles geregeld met mijn verzekering en kon hem snel weer ophalen. Geen omkijken of zorgen over gehad. Helemaal top.

Prima service en duidelijke uitleg van de gerepareerde schade

Super aardige mensen. Hebben me heel erg goed geholpen met het verhalen en herstellen van de schade aan mijn auto

Zeer tevreden. Net bedrijf en vriendelijke mensen die hun vak verstaan

Zeer tevreden, klantvriendelijk en goeie prijzen als je zelf iets wil betalen.

Zeer vriendelijk en klantgericht. Snel gerepareerd

Het was helaas niet de eerste keer dit jaar dat ik bij deze vestiging langs moest om schade te laten repareren. Maar ook dit keer is de schade top hersteld.

Gewoon goed en simpel.
Geen flauwekul

Super tevreden over dit bedrijf. Klantvriendelijk en meedenkend. De auto is gerepareerd met een 2de hands deur, daar zie je niks van en scheelde voor mij een hoop in de kosten.
Bedankt...
Bedankt hiervoor

Super service. Ze hebben zelfs het storingslampje van m'n auto uitgelezen en gewist. Bedankt mannen. Ook de schade is netjes gerepareerd