Vriendelijk en snel geholpen. Helaas ging alles niet in één keer goed en was er daarna naar mijn mening wat te lang radiostilte. Maar uiteindelijk goed opgelost en over het algemeen... Vriendelijk en snel geholpen. Helaas ging alles niet in één keer goed en was er daarna naar mijn mening wat te lang radiostilte. Maar uiteindelijk goed opgelost en over het algemeen tevreden.

Aardige medewerker op de receptie die een goede uitleg geeft van wat er gaat gebeuren met de schade aan de auto. Dat kom je nog maar weinig tegen.
Auto was keurig hersteld en zelfs gewassen...
Auto was keurig hersteld en zelfs gewassen en gezogen terug gekregen

Het contact met de ASN-medewerker was zowel telefonisch als in de receptie prettig, vriendelijk en duidelijk. Er werden heldere afspraken gemaakt die ook allemaal zijn nagekomen. Prima ervaring!

Prettig behandeld, de schade is goed gerepareerd en goede service.

Kregen een zeer mooie leenauto mee nadat asn alles met de verzekering voor ons geregeld had. Eigen auto weer als nieuw terug gekregen. Goede service, keurig!

Klantgericht en heldere afspraken, alles was goed geregeld.

Prima en snel geholpen.

Zeer snelle reparatie

Reparatie heeft een dag langer geduurd maar dat was geen probleem. de auto is uitstekend gerepareerd. als ik weer schade heb weet ik jullie te vinden

Mensen met verstand van hun vak en zeer vriendelijkj