Dit is onze eerste ervaring met ASN Autoschade Heemskerk. Onze auto zou naar vestiging Heerhugowaard, maar omdat het om een grote schade ging en het daar op dat moment langer zou duren was het... Dit is onze eerste ervaring met ASN Autoschade Heemskerk. Onze auto zou naar vestiging Heerhugowaard, maar omdat het om een grote schade ging en het daar op dat moment langer zou duren was het voorstel om de reparatie in Heemskerk te laten verrichten. Vervolgens is het allemaal probleemloos gegaan en hadden wij onze auto snel weer in keurige staat terug. Geen vragen, geen gedoe, prima geregeld!

Keurig netjes geholpen. Onze koets is weer net zo prachtig als toen we hem kochten. Wij zijn zeer tevreden. Dank jullie wel

Heren heel erg bedankt voor het repareren van mijn auto. Ik had er een hard hoofd in dat het ooit nog goed zou komen maar deze mannen verstaan hun vak. Uitmuntend werk geleverd

Ik kon snel een afspraak maken voor de reparatie. Snel gerepareerd en niks meer te zien van de schade. De auto was zelfs netjes gewassen en uitgezogen en op diverse plekken bijgestipt. Wat een service

Snelle service en vakkundig.

Prima ervaring met ASN
Auto ziet er weer prima uit nadat de schade is weg gewerkt.

Deskundige hulp, klantvriendelijke benadering

Erg vriendelijke service.

Alles was vlot geregeld, de schade was heel goed hersteld en de auto was van binnen en van buiten gepoetst! Goede vervangende auto mee gekregen, ik ben zeer tevreden

Ik werd correct geholpen. Had het idee dat men ook goed op de hoogte was van e.e.a.
Ik ben heel goed geholpen door professionele mensen.