Dikke 10. Aardige mensen en super service. Bedankt

Deze mensen nemen de tijd voor je en leggen alles duidelijk uit. Heel fijn dat er werd geholpen met het invullen van het schadeformulier.
Uitmuntende service. Jammer dat ik geen 11 kan geven.

Duidelijke afspraken en een uitmuntende service

Zeer goeie service. Zelfs wat lelijke krasjes weg gepolijst. Heel hartelijk dank daarvoor

Onze schade was binnen een dag gerepareerd. Heel erg knap van deze vakkundige mannen. Ziet eruit als nieuw. Dankuwel

Prima geholpen; goed hersteld en prima afgehandeld. Toen de auto later klaar zou zijn keurig gebeld en een leenauto gekregen.

Zeer tevreden. Ik was tegen een paaltje aangereden en kon niet verder. Ze zijn toen naar me toe gekomen en hebben de bumper vastgeplakt waardoor ik weer kon rijden. De reparatie konden ze gelijk... Zeer tevreden. Ik was tegen een paaltje aangereden en kon niet verder. Ze zijn toen naar me toe gekomen en hebben de bumper vastgeplakt waardoor ik weer kon rijden. De reparatie konden ze gelijk uitvoeren. En ook nog goedkoper dan in eerste instantie werd geschat. Super blij dat mijn autootje weer mooi is geworden dank u

Prima service,
Schaaf Schade aan de zijkant van onze auto.
Snel geholpen door ASN we konden de week na de schade al terecht.
Super blij met het resultaat niets meer van te...
Prima service,
Schaaf Schade aan de zijkant van onze auto.
Snel geholpen door ASN we konden de week na de schade al terecht.
Super blij met het resultaat niets meer van te zien.
Top service met vervangende auto.

Heel netjes te behandeld van het geven van de prijs tot aan het spuitwerk van de schade.
Een zeer vriendelijke behandeling.