Super service! Supere afhandeling van de schade met leasemaatschappij! Geen op of aanmerkingen!

Vriendelijke bediening en meedenken met klant.

Voor een klus van 2 max. 3 dagen heeft ASN 7 dagen nodig. Geen, communicatie of verontschuldiging dat het tegen zat. Niets. Men beroept zich dat de onderdelen van Skoda niet op tijd geleverd waren.... Voor een klus van 2 max. 3 dagen heeft ASN 7 dagen nodig. Geen, communicatie of verontschuldiging dat het tegen zat. Niets. Men beroept zich dat de onderdelen van Skoda niet op tijd geleverd waren. Navraag bij de ‘buurman’ leert dat de onderdelen op dag 1 aanwezig waren. Skoda laten repareren bij ‘buurman’ BMW: niet doen!!

Het contact verliep op een heel professionele manier. Er werd meegedacht en tot een gepaste oplossing gekomen. Het resultaat is ook volledig naar verwachting. Zeer nette service, auto in prima staat... Het contact verliep op een heel professionele manier. Er werd meegedacht en tot een gepaste oplossing gekomen. Het resultaat is ook volledig naar verwachting. Zeer nette service, auto in prima staat weer terug bij mij gebracht!

Ik ben echt fantastisch geholpen, meer dan klant en service gericht en vriendelijk! Alles keurig geregeld en meer dan netjes verzorgd. Prima vervangend vervoer, auto helemaal netjes en schoon bij... Ik ben echt fantastisch geholpen, meer dan klant en service gericht en vriendelijk! Alles keurig geregeld en meer dan netjes verzorgd. Prima vervangend vervoer, auto helemaal netjes en schoon bij het ophalen. Top gewoon!

Niet helemaal tevreden, er zou een leenauto ter beschikking gesteld worden, maar bij aankomst van de chauffeur bleek dat er getekend moest worden voor een dagelijks tarief voor gebruik van de... Niet helemaal tevreden, er zou een leenauto ter beschikking gesteld worden, maar bij aankomst van de chauffeur bleek dat er getekend moest worden voor een dagelijks tarief voor gebruik van de leenauto. Bij het maken van de afspraak voor het terug brengen van de auto, gaf de medewerker aan dat dit een foutje was van de chauffeur. Voor mij totaal onbelangrijk van wie deze fout is, aangezien ik er uiteindelijk helemaal niets aan heb gehad, terwijl ik er wel recht op had.

Goed service zeer tevreden.

Medewerkers zijn erg klantvriendelijk. Toen ik mijn auto niet op de juiste plek parkeerde bracht een medewerker mij met een andere auto naar de receptie omdat het regende. De man die de schade opnam... Medewerkers zijn erg klantvriendelijk. Toen ik mijn auto niet op de juiste plek parkeerde bracht een medewerker mij met een andere auto naar de receptie omdat het regende. De man die de schade opnam en waar ik later contact mee had was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Uitleg over de leen auto was fijn.
Jammer dat je door de grote drukte drie weken moet wachten voordat de auto gerepareerd kan worden. Verder niets dan lof voor dit bedrijf

Klantvriendelijk. Goede service met een super mooie leen auto.

Schade vind niemand leuk, maar door de service van Zwartepoorte Goes maakt het allemaal wat minder erg. Ik kreeg een super mooie leenauto mee en mijn auto was ook zeer vlot gemaakt. Bij het ophalen... Schade vind niemand leuk, maar door de service van Zwartepoorte Goes maakt het allemaal wat minder erg. Ik kreeg een super mooie leenauto mee en mijn auto was ook zeer vlot gemaakt. Bij het ophalen van mijn auto was ook nog eens heel mijn auto van binnen en buiten gepoetst. Wat een service !