Prima geregeld, duidelijke afspraken, geen zorgen over gehad. Herstel ziet er goed uit

Goede ervaring, goede feet back bij telefonisch contact.
Reparatie duurde lang ivm bestelling onderdelen.
Maar uitstekend resultaat.

Duurde aantal weken voordat schade hersteld werd. Op zich geen probleem, dachten goed mee en repareerden achterlicht sneller omdat het niet verantwoord was hier mee door te rijden

Na een aantal weken (het is overal druk) werd de auto opgehaald en snel, zelfs na 1 dag, heel netjes hersteld. Gewassen en gestofzuigd!
Wellicht handig om er even bij te zeggen dat de leenauto...
Wellicht handig om er even bij te zeggen dat de leenauto niet hoeft te worden bijgetankt.

Prima service en prima afhandeling

De schade is netjes hersteld, compleet onzichtbaar. De reparatie duur wat langer dan verwacht. Erg fijn dat mijn auto thuis kon worden opgehaald en ook weer terug werd gebracht. Prima service.

Goed alleen auto die mij was toegezegd was aan een ander meegegeven, auto geweigerd had geen winterbanden en was niet hoog ,na telefonisch contact alsnog een auto met winterbanden gekregen, maar... Goed alleen auto die mij was toegezegd was aan een ander meegegeven, auto geweigerd had geen winterbanden en was niet hoog ,na telefonisch contact alsnog een auto met winterbanden gekregen, maar niet hoog.

Prima alles geregeld zoals afgesproken en perfecte herstelling uitgevoerd. Wij kregen een bijna nieuwe auto 1400km op de teller als vervanging wagen. Enige opmerking is dat we meer als 2 maanden met... Prima alles geregeld zoals afgesproken en perfecte herstelling uitgevoerd. Wij kregen een bijna nieuwe auto 1400km op de teller als vervanging wagen. Enige opmerking is dat we meer als 2 maanden met de deuken rond reden omdat er geen tijd was in de garage maar.... we bleven wel mobiel.

Goed en snel geholpen. Vriendelijke medewerkers.

De service was prima. Klantcontacti liep via Chris. Goede vervangende auto. Schade voorzover ik dat kan beoordelen keurig gerepareerd