Schade is prima afgehandeld en hersteld. Maar ik had het prettiger gevonden als ik bij ophalen van de auto samen met de medewerker naar de auto had gekeken en uitgelegd was wat en hoe er precies... Schade is prima afgehandeld en hersteld. Maar ik had het prettiger gevonden als ik bij ophalen van de auto samen met de medewerker naar de auto had gekeken en uitgelegd was wat en hoe er precies hersteld is. Nu moest ik zelf kijken of alles netjes was hersteld.

Goede, snelle service. Auto was tevens perfect van binnen en buiten gereinigd.

Schade herstel via verzekering geregeld incl verv vervoer. Verv auto werd netjes thuis afgeleverd en onze auto werd meegenomen. Twee dagen later werd de auto weer omgeruild aan huis. Prima service... Schade herstel via verzekering geregeld incl verv vervoer. Verv auto werd netjes thuis afgeleverd en onze auto werd meegenomen. Twee dagen later werd de auto weer omgeruild aan huis. Prima service en schade prima hersteld. Auto weer netjes schoon afgeleverd. Kan niks negatiefs bedenken.

Goede dienstverlening; snelle reactie en goede adviezen omtrent reparatie.

Erg vriendelijk en goed geholpen. Toen bleek dat nog niet alles gemaakt was, werd er direct actie ondernomen en konden wij ondertussen genieten van een kopje koffie terwijl de auto gemaakt werd. Erg vriendelijk en goed geholpen. Toen bleek dat nog niet alles gemaakt was, werd er direct actie ondernomen en konden wij ondertussen genieten van een kopje koffie terwijl de auto gemaakt werd.
Ook toen we de factuur kregen en niet helemaal bleek te kloppen werd dit direct hersteld.
Super Service!

Ik heb zelf geen contact gehad met ASN autoschade Renova Goes.
Omdat het een Lease Auto . Maar de service bij Renova Roosendaal is perfect!

Gelukkig niet wekelijks, maar ik ben op een goede manier te woord gestaan, de schade is prima hersteld en de man van het halen en terugbrengen was vriendelijk en correct.

Contact met ASN klantvriendelijk en prima. Mijn auto had een kleine kras/lakschade op de achterklep. Bij thuiskomst bleek dat er nog rest spatten op mijn bumper zaten. Dit gemeld. Wordt nog opgelost... Contact met ASN klantvriendelijk en prima. Mijn auto had een kleine kras/lakschade op de achterklep. Bij thuiskomst bleek dat er nog rest spatten op mijn bumper zaten. Dit gemeld. Wordt nog opgelost als ik in de buurt van Goes ben, dan kan ik zonder afspraak langs komen. Geen probleem

Ik ben goed geholpen en de vervangende auto was ook prima, duurde alen wat langer dan in eerste instantie aangenomen.

Vriendelijke en duidelijke afhandeling en benadering