BMW ingeleverd bij mijn dealer en alle schade werd tip-top verholpen. Verzekeringsmaatschappij en schadehersteller hebben prima samengewerkt om tot snelle afhandeling te komen.

Schade prima afgehandeld

Prima bedrijf, service hoog in het vaandel zoals ik van BMW dealer verwacht. Schade zeer snel hersteld. Prima leenauto ter beschikking.
Minpuntje : bij ophalen van de wagen zou het leuker...
Minpuntje : bij ophalen van de wagen zou het leuker zijn om even mee te lopen naar de wagen. Kan je samen checken of eea volledig is hersteld. Nu twijfel over een PDC sensor en een rubberen rand langs onderzijde.
Verder alles prima verlopen. Dank voor service van Centraal Beheer en Renova Goes

Klopt de naamstelling Zwartepoorte nog wel?
Fijn bedrijf met inlevingsvermogen voor de klant. Flexibel en komen afspraken na.

Prettige bejegening. Snelle service, fraaie leenauto en uitstekend herstel van de schade

Herstel is prima en snel uitgevoerd.

Onze private lease auto had lakschade. Auto volgens afspraak bij deze garage gebracht. Kregen een mooie leenauto mee. Het duurde, door omstandigheden, wat langer voor de auto klaar was en dit werd... Onze private lease auto had lakschade. Auto volgens afspraak bij deze garage gebracht. Kregen een mooie leenauto mee. Het duurde, door omstandigheden, wat langer voor de auto klaar was en dit werd prima gecommuniceerd met ons. Auto werd, toen hij klaar was, thuisbezorgd.
Kortom, ik vond de service prima...

Prima accurate voorlichting en afhandeling.
Prima accurate voorlichting en afhandeling.
Enige punt van kritiek is dat binnenbehuizing van linkerspiegel niet correct is teruggeplaatst, maar dat wordt verholpen zodra ik een keer "binnen rijd".

Zeer klantvriendelijk, bellen je om je op de hoogte te houden van de reparatie. Denken met je mee. Alleen de afstemming kon beter bij het ophalen van de auto.

Vriendelijk,duidelijk en oplossings gericht .kortom prima ervaring.