Ik ben meer dan tevreden over het herstel en de vriendelijkheid van het personeel.
Alles is correct verlopen ook de info.

Ik heb een goede ervaring opgedaan. Ik werd heel correct te woord gestaan en geholpen.
Over de ophaal-en brengservice ben ik erg tevreden.

Het contact is heel prettig verlopen, ik heb zelfs een offerte gevraagd voor een van hun. Echter het resultaat van het spuiten laat te wensen over. Gelukkig is dit erkend en wordt het opgelost.... Het contact is heel prettig verlopen, ik heb zelfs een offerte gevraagd voor een van hun. Echter het resultaat van het spuiten laat te wensen over. Gelukkig is dit erkend en wordt het opgelost. Helaas kon de auto niet blijven en moest er een nieuwe afspraak gepland worden.

Ik ben prima en correct geholpen toen mij Audi A3 bumperschade had. Ik was bang voor wat vulmiddel en spuiten, maar her werd zonder enig probleem een nieuwe bumper. Service geheel volgens afspraak:... Ik ben prima en correct geholpen toen mij Audi A3 bumperschade had. Ik was bang voor wat vulmiddel en spuiten, maar her werd zonder enig probleem een nieuwe bumper. Service geheel volgens afspraak: thuis auto opgehaald door personeel, keurig op tijd en een dag later weer afgeleverd op thuisadres. Daarbij was de auto geheel gewassen.

Alhoewel het door de drukte even duurde alvorens we afspraak hadden is de reparatie vervolgens keurig verlopen, niet op de laatste plaats door het halen en brengen van onze auto. gedurende de tijd... Alhoewel het door de drukte even duurde alvorens we afspraak hadden is de reparatie vervolgens keurig verlopen, niet op de laatste plaats door het halen en brengen van onze auto. gedurende de tijd dat de auto in de werkplaats stond kregen we een vervang auto. keurig geregeld.

Top. Mooie vervangende auto.

Goede service, meer dan prima leenauto meegekregen. Al met al een fijn bedrijf om mijn auto weg te brengen.

Snel, servicegericht, duidelijk en netjes hersteld

Zeer positief: Buitengewoon klant gericht en professioneel.
de bedrijfsleider die mij heeft ontvangen stond van minuut 1 in de ontzorg stand, en dienstbaar voor de klant
maar ook de...
Zeer positief: Buitengewoon klant gericht en professioneel.
maar ook de uitleen afdeling was zeer correct en behulpzaam.
En niet te vergeten vakwerk aan de schade prefect.

Met Chris Pals alles tot in de perfectie kunnen regelen. Snelle service, perfecte kwaliteit en een zeer aangename vervangwagen. Absolute aanrader.