Vanaf begin tot eind perfect geregeld.
Vervangend vervoer een nieuwe BMW Gran coupe, liever een Mini gehad.Fijn dat mijn Mini na 2 werkdagen al klaar was.
Bij inleveren van leenauto...
Vanaf begin tot eind perfect geregeld.
Bij inleveren van leenauto werd deze niet gecontroleerd op eventuele schade, min puntje.

Er zijn goede afspraken mee te maken

Erg vriendelijk en een zeer goede sevrice

Ik ben er heel goed en vriendelijk geholpen.

Goede service en zeer snelle afhandeling. keurig!

Dankzij het vakmanschap is de schade uiteraard niet meer zichtbaar. Perfect uitgevoerd, mijn complimenten. De extra service, zoals de auto ook van binnen reinigen en bandenspanning controleren,... Dankzij het vakmanschap is de schade uiteraard niet meer zichtbaar. Perfect uitgevoerd, mijn complimenten. De extra service, zoals de auto ook van binnen reinigen en bandenspanning controleren, maakt het helemaal af.
Het enthousiasme en betrokkenheid van Chris is een schoolvoorbeeld van een prettige en professionele dienstverlening. Hij geniet ervan om de klant volledig te vrijwaren van zorgen. Mijn grootste inspanning was de autosleutels overhandigen.

Uitstekend geregeld, duidelijke afspraak, snel klaar, vakwerk.

Uitstekende begeleiding gedurende het gehele schadeproced.

Zeer vriendelijke ontvangst en goede reparatie , leenauto meer dan goed

Snel een afspraak kunnen maken, schade goed hersteld en ze hebben zelfs nog iets anders dan de schade gevonden wat nog onder de garantie viel