Vriendelijk, vlot en vakkundig.

Kwam in september jl. voor het eerst bij ASN Etten Leur nav n aanrijding met Mitsubishi colt. Verzekering loopt bij ZLM waar ik al kundig geïnformeerd werd door medewerkster.
Werd...
Werd vriendelijk te woord gestaan door ASN medewerker en vervolgens vriendelijk ontvangen door hem.
Mijn auto is buitengewoon goed opgeknapt.
Raad iedereen aan om dit bedrijf te nemen bij schade.

Gewoon tevreden goed werk gelleverd

De auto is prima hersteld. Ik kreeg een goede leenauto mee.
Personeel is vriendelijk en correct.
Prima geregeld.

We zijn goed geholpen en alles is netjes hersteld .

Van afspraak tot het moment van terughalen voertuig: vriendelijk en correct betrouwbaar.
auto onzichtbaar gerepareerd en keurig gereinigd afgeleverd.
totaalbeoordeling: top!

Ik ben goed geholpen. De schade is eerst bekeken en daarna een afspraak ingepland. Het is netjes gemaakt en de auto werd gepoetst en al afgeleverd. Super fijn! Enige nadeel is echt de leenauto, die... Ik ben goed geholpen. De schade is eerst bekeken en daarna een afspraak ingepland. Het is netjes gemaakt en de auto werd gepoetst en al afgeleverd. Super fijn! Enige nadeel is echt de leenauto, die was heel oncomfortabel en afgereden naar mijn idee.

De schade is gemeld en beoordeelt op de opgegeven data is hij gerepareerd en zelfs een vraag onzerzijds om het iets te vervroegen i.v.m. ophalen , daar is reeds ruimschoots aan voldaan en de... De schade is gemeld en beoordeelt op de opgegeven data is hij gerepareerd en zelfs een vraag onzerzijds om het iets te vervroegen i.v.m. ophalen , daar is reeds ruimschoots aan voldaan en de reparatie is als nieuw uitgevoerd daarvoor mijn dank

Buitengewoon behulpzame en vriendelijke medewerkers. Auto in perfecte staat weer terug ontvangen. De auto van binnen en buiten bijzonder goed gereinigd. Trof nog een potje lak om kleine krasjes weg... Buitengewoon behulpzame en vriendelijke medewerkers. Auto in perfecte staat weer terug ontvangen. De auto van binnen en buiten bijzonder goed gereinigd. Trof nog een potje lak om kleine krasjes weg te werken. Het maken van een afspraak was eenvoudig en de reparatietijd was zoals tevoren was aangegeven. Keurige leenauto meegekregen. Al met al een bijzonder goede ervaring. Alle zorgen werden uit handen genomen/

Vriendelijk te woord gestaan, afspraken prima nagekomen. Uitstekend werk geleverd, bovenverwachting!