Snelle en goede service.
Kundig personeel.
De auto is altijd weer als nieuw.

Een goede ervaring. Vriendelijke medewerkers en de schade was keurig hersteld!
Dik tevreden. Bij een vorige schadeafhandeling was ik ook tevreden.

Snel en goed gerepareerd.
de auto was zelfs gewassen en gestofzuigt.

Vriendelijk, auto is keurig in orde gemaakt.

Goed geregeld! Netjes van tevoren schade opgenomen en later op afspraak in 1 dag keurig gerepareerd. En nette vervangende auto meegekregen, super!

Super snel en vriendelijk geholpen door vakkundige mensen terwijl ik een nette leenauto meekreeg.

Had hagel schade en is netjes weer in de goede staat terug gemaakt geen probleem

Het contact is zeer goed , goede uitleg over de hagelschade die ik had,
Het contact is zeer goed , goede uitleg over de hagelschade die ik had,
vriendelijk lekker bakje koffie erbij ,afspraak gemaakt en ook belangrijk een goede auto op de dag van de reparatie mee gekregen .gaat zo door ASN.

Door een hagelbui zag onze auto er niet meer uit. ASN gebeld en we konden supersnel langskomen. Je ziet er helemaal niets meer van, zelfs het kleinste deukje is eruit. Zij regelen ook alles met de... Door een hagelbui zag onze auto er niet meer uit. ASN gebeld en we konden supersnel langskomen. Je ziet er helemaal niets meer van, zelfs het kleinste deukje is eruit. Zij regelen ook alles met de verzekering dus na het uitdeuken was het helemaal opgelost. Ze zijn super klantvriendelijk.

Mijn ervaring bij ASN Autoschade Etten-Leur zijn: een correcte, snelle en vriendelijke afhandeling van de hagelschade aan mijn auto. Mooi werk geleverd.