Vriendelijk te woord gestaan, afspraken prima nagekomen. Uitstekend werk geleverd, bovenverwachting!

Goed behandelt en goede service en makkelijk geregeld met de verzekering

Snel en goed geholpen

Zeer tevreden en professionele afhandeling. Ben nog terug geweest na de reparatie vanwege een defect knipperlicht en dat werd zonder verdere kosten opgelost. Heb ze getrakteerd op worstebrood... Zeer tevreden en professionele afhandeling. Ben nog terug geweest na de reparatie vanwege een defect knipperlicht en dat werd zonder verdere kosten opgelost. Heb ze getrakteerd op worstebrood vanwege goede service.

Na eerste herstel nog een klacht. Deze is heel goed opgepakt en keurig afgewerkt !

Professioneel en klantgericht. Vriendelijk en betrouwbaar.

Ze namen snel contact op met de aanpak en duur van de reparatie. Auto is prima hersteld

Prettig geholpen door het personeel. De ter beschikking gestelde auto was iets minder. De deurstijl aan de chauffeurskant was versleten c.q. kapot

Vriendelijke benadering bij eerste contact. Bij het plaatsen van de auto in de garage werd hagelschade gemeld die ik zelf nog niet had gezien. Reparatie schade uitstekend uitgevoerd.

Ik ben snel, vriendelijk en uitstekend geholpen. Men heeft zich aan de afspraken gehouden en mij netjes laten weten het moment dat de auto weer opgehaald kon worden.
Ook de reparatie is...
Ook de reparatie is vakkundig uitgevoerd. Kortom ik ben zeer tevreden over ASN.