Zeer vriendelijke medewerkers. Kon zeer snel terecht. Net voor de vakantie werd o.a. de buitenspiegel eraf gereden, ik kon gelijk komen, ze zouden kijken of een (nood)reparatie mogelijk was, zodat... Zeer vriendelijke medewerkers. Kon zeer snel terecht. Net voor de vakantie werd o.a. de buitenspiegel eraf gereden, ik kon gelijk komen, ze zouden kijken of een (nood)reparatie mogelijk was, zodat wij toch op vakantie konden gaan. Dit is gelukt! De schade aan de auto is na onze vakantie zeer vakkundig hersteld.

Vriendelijke medewerkers.
Snelle service.
Goed overleg is mogelijk.
Je bent de auto niet lang kwijt.
Na het herstellen van de schade is de auto weer als nieuw. Echt...
Vriendelijke medewerkers.
Snelle service.
Goed overleg is mogelijk.
Je bent de auto niet lang kwijt.
Na het herstellen van de schade is de auto weer als nieuw. Echt prachtig!
Goede samenwerking met de ZLM.

In het kort meerdere keren geweest kan alleen zeggen . Aanrader.
Kwaliteit is goed
Klant vriendelijk
Afwerking totaal klasse

Ik werd er goed en vriendelijk geholpen en kreeg mijn auto weer helemaal tip top terug een echt goed bedrijf nogmaals bedankt voor de goede hulp

Fijne service en snel klaar

Klantvriendelijk. En goed resultaat

De stormschade aan de buitenspiegel is vlot en naar alle tevredenheid gerepareerd. Vriendelijke ontvangst.

De auto op maandag gebracht, ongewassen natuurlijk, op woensdag was hij klaar, én tot mijn verbazing helemaal gepoetst, van binnen en buiten! Had een deuk in de bestuurdersportier, zowel... De auto op maandag gebracht, ongewassen natuurlijk, op woensdag was hij klaar, én tot mijn verbazing helemaal gepoetst, van binnen en buiten! Had een deuk in de bestuurdersportier, zowel achterportier én voorscherm gespoten!
Als nieuw!

Altijd netjes en vriendelijk geholpen. Ze komen de gemaakte afspraken na. Geen gedoe.

Snel en duidelijke oplossing!
De reparatie is goed uitgevoerd!