Prima! En auto werd mooi schoon opgeleverd.

Goede terugkoppeling wat er gaat gebeuren . Goede service/klantvriendelijk.

Vriendelijk en kundig personeel. Van het eerste contact voor een prijsopgave tot aan de uiteindelijke oplevering na reparatie. De auto is weer schadevrij en werd zeer schoon opgeleverd.

Vriendelijk en correcte schade afhandeling en contact.
Prima vakmensen.
Als het dan toch moet (uiteraard liever geen schade) vind ik dit bedrijf een aanrader.

Snel afspraak kunnen maken, schade netjes gerepareerd (inclusief trekhaak) in een kort tijd.

Klantvriendelijk, goede service en advies.

Bij het afleveren van mijn auto werd ik zeer netjes ontvangen en de schade werd samen beoordeeld . Daar werden foto's van gemaakt voor de verzekering en hun eigen. Daar was vervangend vervoer... Bij het afleveren van mijn auto werd ik zeer netjes ontvangen en de schade werd samen beoordeeld . Daar werden foto's van gemaakt voor de verzekering en hun eigen. Daar was vervangend vervoer voor de duur van de reparatie. Na de reparatie werd alles doorgenomen en afgewerkt. Ben zeer tevreden over hun werk wat ze hebben geleverd.

Een professioneel en betrouwbaar bedrijf net goede service

Welkom en eerste afhandeling van de melding wordt correct beoordeeld en snel in behandeling genomen .
Afspraak is vlot gemaakt en herstel is correct en naar tevredenheid uitgevoerd tijdens 2e bezoek.

Vriendelijk geholpen aan de balie, leenauto niet direct beschikbaar maar binnen 3 uur toch geregeld. Er wordt tijd voor je genomen. Na 1 week al telefoon dat de auto klaar is. Nieuwe originele... Vriendelijk geholpen aan de balie, leenauto niet direct beschikbaar maar binnen 3 uur toch geregeld. Er wordt tijd voor je genomen. Na 1 week al telefoon dat de auto klaar is. Nieuwe originele onderdelen gebruikt en mooi gespoten. Echte aanrader.