Prettig contact, goede uitleg en afspraken worden nagekomen. Tenslotte is de schade netjes gerepareerd.

Net bedrijf , de auto altijd schoon terug super service

Ik ben vlot en correct geholpen, alles volgens afspraak en de auto werdkeurig en netjes afgeleverd, kan absoluut niet beter geholpen worden, het was gewoon zeer goed. M. Vr. Gr.

De ervaring met ASN is goed. Alles wordt altijd volgens afspraak goed geregeld. Ook wordt alles door ASN afgewikkeld met de verzekeraar zodat er nooit gezeur ontstaat.

Mijn eerste ervaring met ASN is dat zij de, door hagel ontstane schade, zeer netjes, vakkundig en zorgvuldig hebben uitgevoerd.
Vriendelijk en behulpzaam personeel en alles wordt voor je...
Vriendelijk en behulpzaam personeel en alles wordt voor je geregeld.
Dat ik geen 10 heb gegeven is omdat het nogal lang duurde voordat de schade kon worden verholpen. Maar ik moet daar wel bij vermelden dat de grote vakantie daar nog tussen zat en de extreme drukte omdat ik natuurlijk niet de enige was met hagelschade.

Zeer tevreden over de afhandeling. Alles keurig gerepareerd en op een vriendelijke manier geholpen.

Super goed bedrijf !
Super goed bedrijf !
Ik had hagel schade aan mijn auto opgelopen.Maar bij ons in de omgeving van Rotterdam kon ik niet heel snel terecht ,omdat er heel veel auto’s waren beschadigd door hagel.
Maar bij Asn in Etten-Leur kon ik heel snel terecht, en mijn auto is keurig hersteld!

Agenda beter beheren en afspraken goed noteren. Was chaotisch.
Schade was netjes afgehandeld!

Goede service, klantvriendelijk.

Snelle en goede service.
Kundig personeel.
De auto is altijd weer als nieuw.