Alles prima geregeld , ga zo door!

ASN Autoschade Eindhoven heb ik nu al aan enkele bekenden geadviseerd vanwege de correcte ontvangst, het luisterend oor en de perfecte afhandeling wat afspraken én reparatie betreft. Mocht ik... ASN Autoschade Eindhoven heb ik nu al aan enkele bekenden geadviseerd vanwege de correcte ontvangst, het luisterend oor en de perfecte afhandeling wat afspraken én reparatie betreft. Mocht ik onverhoopt nogmaals schade hebben dan staat ASN Autoschade Eindhoven bij mij op nr. 1.

Duidelijk, correct, vriendelijk en zo te zien vakkundig. Keurige leenauto. Auto zeer netjes weer opgeleverd. Voor een hoger cijfer had ik graag beter op de hoogte gehouden willen worden van de... Duidelijk, correct, vriendelijk en zo te zien vakkundig. Keurige leenauto. Auto zeer netjes weer opgeleverd. Voor een hoger cijfer had ik graag beter op de hoogte gehouden willen worden van de voortgang.

Heel goed, alles prima gemaakt!

Perfecte service, kwaliteit

Snel, correct, kwaliteit.

Er worden duidelijke Afspreken gemaakt en nagekomen je wordt vriendelijk te woord gestaan. En de reparatie is op het afgesproken moment netjes uitgevoerd.

Veel persoonlijke aandacht en nakomen van afspraken!

Fijn bedrijf, super service!

Super goede service! Vriendelijke medewerkers, goede service; o.a. smetteloze leenauto, auto geheel gewassen en gereinigd (ook binnen) bij ophalen (!), afspraken op tijd en volgens planning weer... Super goede service! Vriendelijke medewerkers, goede service; o.a. smetteloze leenauto, auto geheel gewassen en gereinigd (ook binnen) bij ophalen (!), afspraken op tijd en volgens planning weer klaar en natuurlijk ziet de auto er weer tip top uit. In deze corona tijd werd bij zowel de leenauto als mijn eigen auto bij ophalen het stuurwiel en alle knopjes gedesinfecteerd. Echt superfijn!