Nette ontvangst, duidelijke taal en meteen een afspraak waarbij alles geregeld wordt.
Afspraken worden vervolgens nagekomen. TOP.
eindresultaat ziet er prima uit. Auto volledig...
Afspraken worden vervolgens nagekomen. TOP.
eindresultaat ziet er prima uit. Auto volledig gepoetst.

Ik kan niet anders zeggen dat de service uitstekend was. Zeer vriendelijk personeel.
Resultaat van de te herstellen schade was erg netjes, auto was van buiten en binnen perfect gereinigd. Door omstandigheden kon ik de auto niet op komen halen, en omdat het bedrijf met carnaval gesloten was, zijn ze de auto voor de carnaval persoonlijk bij me thuis af komen leveren.

Reparatie goed uitgevoerd.
Fijne snelle communicatie
Auto netjes en compleet schoon (ook van binnen) terug.
Fatsoenlijke leenauto meegekregen

Vriendelijke ontvangst. Autoschade mooi hersteld. Formulieren liggen klaar. Leenauto staat klaar. Probleemloos dus.

Zeer goed gegereld. Zeer tevreden

Super Aardige medewerkers. Denken fijn mee. Goede service. Snel geholpen

Fijne en snelle service.

Zeer goed en correct.

Goede service

De mensen aan de telefoon zijn dezelfde mensen die de reparaties uitvoeren, dus de lijnen zijn kort en de antwoorden deskundig. Duidelijke afspraken, en snelle service!