Deskundig en vriendelijk personeel. Zoekt overal een oplossing waar mogelijk. Meedenkend en houden je goed op de hoogte

Top service. Vriendelijk personeel. Tevreden met het herstel

Er zat een zeer scherpe vouw in de achterklep op een plaats waar strakke lijnen in het plaatwerk zitten. Was er van overtuigd dat er een nieuwe klep in zou moeten, maar ASN heeft het werkelijk boven... Er zat een zeer scherpe vouw in de achterklep op een plaats waar strakke lijnen in het plaatwerk zitten. Was er van overtuigd dat er een nieuwe klep in zou moeten, maar ASN heeft het werkelijk boven verwachting fraai hersteld. Vakwerk.

Onze ervaring is uitstekend. Duidelijke afspraken prima service en vriendelijk personeel

Helaas hadden wij twee auto’s met schade! Ook nog eens zonder verhaalschade. Onze verzekering was net toereikend voor het schade herstel. Op de zelfde dag twee auto’s gebracht en met... Helaas hadden wij twee auto’s met schade! Ook nog eens zonder verhaalschade. Onze verzekering was net toereikend voor het schade herstel. Op de zelfde dag twee auto’s gebracht en met twee vervang vervoer auto’s weer richting huis. Prima vervangend vervoer, hele fijne aanname van de schades, dus met een gerust hart afgewacht. Op 30 december 1e auto weer klaar en op oudejaarsdag nr 2 ook weer klaar. Beide wagens schitterend gerepareerd! Heel content mee. Zeker een aanrader om hier uw auto te laten repareren.

Ik ben goed geholpen door ASN. Ze hebben mij het proces goed uitgelegd, omdat ik (gelukkig) weinig ervaring heb in autoschades.
Ook richting mijn verzekering hebben ze pro-actief actie genomen...
Ook richting mijn verzekering hebben ze pro-actief actie genomen zodat ik mijn auto snel kon laten repareren.
De reparatie zelf is goed gegaan en ik kreeg niet alleen een gerepareerde auto terug, maar ook een schone!

Contact na melding aan de verzekering werd ik binnen 30 minuten gebeld voor een afspraak om de auto te bekijken. Dit kon zelfs nog dezelfde dag.
Een leenauto was mogelijk, en werd heel...
Een leenauto was mogelijk, en werd heel vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Hele fijne service.

Keurige afhandeling van de schade

Goede en nette afhandeling . Correcte en vriendelijke behandeling.