Goede ervaring met ASN. Vriendelijk geholpen en duidelijke afspraken kunnen maken. Nette leenauto meegekregen. Toen auto een dag later klaar zou zijn dan aanvankelijk afgesproken, werd er ruim van... Goede ervaring met ASN. Vriendelijk geholpen en duidelijke afspraken kunnen maken. Nette leenauto meegekregen. Toen auto een dag later klaar zou zijn dan aanvankelijk afgesproken, werd er ruim van te voren keurig gebeld.
Schade was naar behoren hersteld en auto keurig gepoetst. Top!

We zijn zeer tevreden Alles netjes geregeld ,en goed behandeld door personeel.auto was netjes af geleverd .

We zijn heel vriendelijk te woord gestaan en er werd meegedacht om een goede oplossing te vinden. De reparatie zou wat langer duren maar we kregen twee dagen nadat we de auto ter reparatie hadden... We zijn heel vriendelijk te woord gestaan en er werd meegedacht om een goede oplossing te vinden. De reparatie zou wat langer duren maar we kregen twee dagen nadat we de auto ter reparatie hadden aangeboden een leenauto mee. Ook werden we tussendoor telefonisch op de hoogte gehouden over de status van de reparatie. We zijn zeer tevreden.

De manager heeft verstand van zaken en maakt duidelijke afspraken die netjes nageleefd worden. Nette leenauto. Fijne zaak voor een snelle en correcte afwikkeling van de schade. goed deskundig en... De manager heeft verstand van zaken en maakt duidelijke afspraken die netjes nageleefd worden. Nette leenauto. Fijne zaak voor een snelle en correcte afwikkeling van de schade. goed deskundig en snel. De auto was weer mooi gewassen en van binnen uitgedaan voor het ophalen.

Correcte afhandeling van de schade in een vriendelijke sfeer met duidelijke uitleg, wat er moet gebeuren.

Desondanks de corona, netjes ontvangen, afspraken gemaakt. Duidelijke instructies na reparatie. Top geregeld!

Snelle correcte afhandeling. Auto was na herstel van de schade keurig gewassen en gezogen.

De schade aan de achterbumper is goed hersteld. Duidelijke uitleg vooraf, zoals afgesproken uitgevoerd en bij oplevering nog even nagelopen. Prima dus.
Voor mij zou een leenfiets makkelijk...
Voor mij zou een leenfiets makkelijk zijn geweest.

Correcte en snelle afhandeling administratieve zaken en er word met de klant meegedacht .
Nette en comfortabel vervangend vervoer en vakwerk van de schadeherstelwerkzaamheden

Goed, vriendelijk, auto snel en schoon terug