Geweldig. Tijdens de reparatie foto's gemaakt. Deze mocht ik inzien na de reparatie, hiermee konden ze de prijs goed onderbouwen. Vakmannen.

Vriendelijke ontvangen. Auto goed netjes en vakkundig gerepareerd. Zelfs bij het ophalen mooi gewassen en zuiver gemaakt van binnen. Hopelijk voor mij geen schades meer, anders kom ik hier graag nog... Vriendelijke ontvangen. Auto goed netjes en vakkundig gerepareerd. Zelfs bij het ophalen mooi gewassen en zuiver gemaakt van binnen. Hopelijk voor mij geen schades meer, anders kom ik hier graag nog een keer terug.

Zeer mooi eindresultaat. Top mannen ga zo door

Vriendelijk te woord gestaan. reparatie was snel geregeld. Auto is uitstekend gerepareerd.

- Friend staff, easy process of giving the car
- The staff fix scratches beyond what was approved by insurance. this is called customer delight

De auto is netjes en vakkundig hersteld. Het vervangend vervoer was passend. na de reparatie de auto gewassen en van binnen zuiver gemaakt. Top, ga zo door!

Een perfecte dienstverlening bij mijn schademelding zelfs inclusief wassen en stofzuigen. TOP werk geleverd

Het herstel heeft wat langer geduurd als van te voren verwacht. De leen auto was netjes in orde en werd tijdig op de hoogte gehouden van het herstel proces.

Contact is als erg prettig ervaren. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Netjes behandeld, snelle service en de auto is perfect gemaakt!