Vriendelijke manager, regelt alles tot in de puntjes. De uitstraling en de klant vriendelijkheid gaf me veel vertrouwen.

De auto was gewassen na afloop en van binnen schoongemaakt. Afspraken waren duidelijk.

Goede communicatie. Deskundig personeel. Tijdens reparatie houden ze je op de hoogte van het herstel.

Fijn bedrijf, goede uitstraling. De auto was mooi van binnen en buiten zuivergemaakt

Snel,netjes en goed gerepareerd.

Mwah, de uitstraling en inrichting van het pand gaf mij niet heel veel vertrouwen. De ontvangst was kort en kortaf. De leenauto stond niet in verhouding tot mijn eigen auto. Gelukkig is de schade... Mwah, de uitstraling en inrichting van het pand gaf mij niet heel veel vertrouwen. De ontvangst was kort en kortaf. De leenauto stond niet in verhouding tot mijn eigen auto. Gelukkig is de schade wel netjes gerepareerd, hoewel de auto niet gewassen of netjes is afgeleverd.

Keurig, correct ontvangen, duidelijke, nette uitleg van wat er stond te gebeuren. Goede vervangende auto ter beschikking gesteld. ( was helaas niet helemaal afgetankt, dus toen ik de auto aftankte... Keurig, correct ontvangen, duidelijke, nette uitleg van wat er stond te gebeuren. Goede vervangende auto ter beschikking gesteld. ( was helaas niet helemaal afgetankt, dus toen ik de auto aftankte moesten er wel erg veel liters diesel in!!) Reparatie was uiterst correct en netjes uitgevoerd. Wij zijn helemaal tevreden met ASN ( en promoventus die ond naar ASN stuurde)

Een zeer goede service en klantvriendelijk personeel. De auto is conform afspraak herstelt. Dit is heel netjes en vakkundig gedaan. Bij het ophalen van de auto bleek dat hij helemaal gewassen en van... Een zeer goede service en klantvriendelijk personeel. De auto is conform afspraak herstelt. Dit is heel netjes en vakkundig gedaan. Bij het ophalen van de auto bleek dat hij helemaal gewassen en van binnen gereinigd was, tot en met de ramen aan de binnenzijde. De beste service die ik tot nu toe bij een schadeherstelbedrijf heb ervaren.

Duidelijk, vriendelijk en goed werk.