Ervaring is prima. Nette behandeling, goed contact en duidelijke afspraken. Auto was eerder klaar dan afgesproken. Nadat bleek dat een onderdeel toch niet goed was, werd gelijk een leenauto... Ervaring is prima. Nette behandeling, goed contact en duidelijke afspraken. Auto was eerder klaar dan afgesproken. Nadat bleek dat een onderdeel toch niet goed was, werd gelijk een leenauto aangeboden.

Goede service
Super super.
Goede ontvangst
Goede afwikkeling

Prima geregeld, ontvangst vervangend vervoer en zeker de balie medewerker heeft ons keurig ontvangen. Allerbelangrijkst, het herstel was zeer vakkundig uitgevoerd en we kregen onze auto helemaal... Prima geregeld, ontvangst vervangend vervoer en zeker de balie medewerker heeft ons keurig ontvangen. Allerbelangrijkst, het herstel was zeer vakkundig uitgevoerd en we kregen onze auto helemaal schoon van binnen en buiten terug. Een dikke 10!

Wat wij ons afvragen is hoe het zit met de keuze voor het merk trekhaak. Hiervoor hadden wij Thule en nu een ander merk. Niet wetende wat het kwaliteitsverschil is valt dat op. In hoeverre wordt er... Wat wij ons afvragen is hoe het zit met de keuze voor het merk trekhaak. Hiervoor hadden wij Thule en nu een ander merk. Niet wetende wat het kwaliteitsverschil is valt dat op. In hoeverre wordt er gekeken naar vervangende onderdelen en het originele merk?

Ze leveren snel en goed werk af. Zijn accurate in hun afhandeling.

Ik ben vriendelijk en vlot geholpen. Bij het brengen van mijn auto stond de leenauto al klaar.
Reperatie is netjes en vakkundig uitgevoerd. Mijn auto is weer netjes afgeleverd op de afgesproken dag.

Prima service , duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren auto schoon en uitgezogen terug gekregen

Heel goed en fijn geholpen. Kon dezelfde dag na een aanrijding mijn auto brengen.
Vakkundig gerepareerd en de reparatie via foto's terug kunnen zien.