Van begin tot eind was alles goed geregeld. Er werd netjes contact opgenomen, de leenauto verkeerde in goede staat en de schade aan mijn auto was compleet weggewerkt. Het personeel is bovendien zeer... Van begin tot eind was alles goed geregeld. Er werd netjes contact opgenomen, de leenauto verkeerde in goede staat en de schade aan mijn auto was compleet weggewerkt. Het personeel is bovendien zeer vriendelijk.

Netjes geholpen en goede service

Ik ben op alle mogelijke manieren geholpen. Mijn auto heeft buiten hun schuld ( onderdelen moesten uit China komen.) 10 weken bij hen gestaan. Werd steeds op de hoogte gehouden van de voortgang van... Ik ben op alle mogelijke manieren geholpen. Mijn auto heeft buiten hun schuld ( onderdelen moesten uit China komen.) 10 weken bij hen gestaan. Werd steeds op de hoogte gehouden van de voortgang van de reparatie. En nu terug, ziet de auto er zeer goed uit.

Uitstekende service genoten bij auto Bleeker.
Afspraken worden nagekomen en vakkundig herstel.
Vervangend vervoer is goed geregeld.
Kortom totale ontzorging.

Snel contact na accepteren van de offerte via unive, goede en correcte ontvangst, snelle service. Voorruit is prima, zonder een spoortje van schade gerepareerd.

De communicatie was vriendelijk en goed. De algemene indruk is erg goed. Afspraken waren zo gemaakt en werden goed nagekomen, zelfs ongevraagd werd en kleine beschadigingen hersteld.
De communicatie was vriendelijk en goed.
Niets dan lof!!

Vakkundig bedrijf .Levert net werk . Komt gemaakte afspraken na .Geeft een goed gevoel.Zal ze zeker aan bevelen bij schade.

Goed contact gehad .Gemaakte afspraken na gekomen . Het geleverde werk ziet er goed uit.Mocht ik weer schade hebben kom ik zeker terug .

Snel een afspraak kunnen maken en op korte termijn de reparatie gedaan. Jammer dat het niet in eerste instantie zoals aangegeven 2 dagen is gedaan maar er 3 dagen voor nodig gehad. Ik vraag mij wel... Snel een afspraak kunnen maken en op korte termijn de reparatie gedaan. Jammer dat het niet in eerste instantie zoals aangegeven 2 dagen is gedaan maar er 3 dagen voor nodig gehad. Ik vraag mij wel af als ik zelf niet had gebeld ik gebeld zou zijn.

Alles geheel volgens afspraak en keurig afgeleverd! Gewassen en al, fantastisch!