Fijne goedlachse spontane mensen met gevoel voor humor en een prettig contact. Ook de communicatie is goed men is makkelijk en eenvoudig benaderbaar, helder en geen onduidelijkheden. Het contact met... Fijne goedlachse spontane mensen met gevoel voor humor en een prettig contact. Ook de communicatie is goed men is makkelijk en eenvoudig benaderbaar, helder en geen onduidelijkheden. Het contact met Laurens verliep uitstekend en dat geld ook voor de eigenaar van het bedrijf.. Groet Paul Heijtel

Snel en vakkundig mijn schade hersteld.

Kregen een fijne leenauto ten tijde dat onze eigen werd gerepareerd. Goede service en zeer tevreden over de reparatie!

Auto is gemaakt zoals het hoor, ziet er netjes uit.

Prima ontvangen en werkzaamheden netjes uitgevoerd. Heldere communicatie.

Prima en correcte behandeling en schade herstel.

Goede en correcte afhandeling. Zelfs de auto hebben ze gewassen en schoongemaakt.
Ze gingen voor een 10 zeiden ze maar de service is een 10+ waard

Meer dan prima. Leveren de auto weer netjes op. Vriendelijk, eerlijk advies, etc. Top!

Bij Autoschade Bleeker ben ik goed behandeld door het personeel en service was in principe prima. Wel enkele minpuntjes.. Ik leverde een Audi in, en kreeg een Peugeot 108 er voor terug. Ik heb mijn... Bij Autoschade Bleeker ben ik goed behandeld door het personeel en service was in principe prima. Wel enkele minpuntjes.. Ik leverde een Audi in, en kreeg een Peugeot 108 er voor terug. Ik heb mijn auto nodig voor werk en zat geen Navigatie etc. in. Gevraagd om een auto met automaat, omdat ik mijn voet gebroken had en moeite had met schakelen, helaas konden ze dit niet voor mij regelen. Daarnaast gaven ze aan dat ik mijn auto 2 dagen kwijt zal zijn, maar bleek uiteindelijk 4 dagen te zijn.

Snel en netjes geholpen. Personeel denkt mee over verschillende oplossingen en werkt pro-actief. Natuurlijk heb ik het liefst geen schade meer in de toekomst, maar mocht dit wel zo zijn zou ik zeker... Snel en netjes geholpen. Personeel denkt mee over verschillende oplossingen en werkt pro-actief. Natuurlijk heb ik het liefst geen schade meer in de toekomst, maar mocht dit wel zo zijn zou ik zeker terugkomen.