Service was goed, op de reserve auto na, verwacht doorgaans een gelijkwaardige of betere auto mee te krijgen als ik mijn auto ter reparatie aanbied. 1 heer was erg ongeinteresseerd en gaf de indruk... Service was goed, op de reserve auto na, verwacht doorgaans een gelijkwaardige of betere auto mee te krijgen als ik mijn auto ter reparatie aanbied. 1 heer was erg ongeinteresseerd en gaf de indruk weinig zin te hebben in zijn werkdag.

Correct en betrouwbaar schadeherstelbedrijf met voor mij alleen positieve ervaring.

Snelle hulp bij schade

Schade is netjes gerepareerd en volgens afspraak en planning.
Helaas was er gerookt in de leenauto, dat was wel vervelend.

Perfect bedrijf

Zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en service. En uiteraard kwaliteit van afhandelen van mijn schade.

Ik werd snel , duidelijk en rustig geholpen , klant vriendelijk ! een schade is nooit leuk maar op deze manier heb je niet ook nog eens extra stres om de schade te regelen ! Mijn auto zag er na het... Ik werd snel , duidelijk en rustig geholpen , klant vriendelijk ! een schade is nooit leuk maar op deze manier heb je niet ook nog eens extra stres om de schade te regelen ! Mijn auto zag er na het herstel weer goed uit ! Tevreden dus .

Vriendelijke benadering.tijdens wachten koffie aangeboden.na de prima reparatie als extra nog een algehele controle uitgevoerd waarbij bleek dat de bandenspanning te laag was en een kleine lekkage... Vriendelijke benadering.tijdens wachten koffie aangeboden.na de prima reparatie als extra nog een algehele controle uitgevoerd waarbij bleek dat de bandenspanning te laag was en een kleine lekkage bij koeler en waterpomp.heel fijn zo’n waarschuwing.

Werk is van hoge kwaliteit. Organisatie is klantgericht. Auto werd tip top afgeleverd.

Duidelijk met de afspraak.