Prima uitleg, ontvangst en reparatie van de schade. Naderhand uitleg gehad van alles wat gerepareerd is.

Uitstekend en clientgericht

Een zeer professionele schade bedrijf. Aardig personeel en mijn auto zag er als nieuw uit.

Alles na tevredenheid

De opdracht is perfect uitgevoerd! Erg tevreden over planning, correct overleg en mooi resultaat! Erg blij mee!

Prima bedrijf, vriendelijk, behulpzaam en meedenkend

Ik werd vriendelijk ontvangen, met een kopje koffie, en kon op locatie een half uurtje via prima Wifi werken. Daarna was de spiegelunit vervangen en functioneerde verwarming, dode hoek en inklappen... Ik werd vriendelijk ontvangen, met een kopje koffie, en kon op locatie een half uurtje via prima Wifi werken. Daarna was de spiegelunit vervangen en functioneerde verwarming, dode hoek en inklappen weer.

Prima contact,eigenlijk alleen maar tevreden kan geen verbeterpunten noemen eigenlijk.

Wordt heel netjes geholpen, goede uitleg van wat wel en niet kan. Er wordt netjes met je meegedacht en de auto is zelfs na de reparatie gewassen. Top geregeld!

Ondanks de problemen die ze tegen kwamen tijdens de reparatie hebben ze mij goed geinformeerd en geholpen hoe ik het het best verder aan kan pakken.