Goede communicatie, snel, goede service in de vorm van een keurig vervangende auto. Zowel telefonisch contact als ook nog een bevestiging per mail. Aardige mensen. Kortom helemaal top!

Asn Bleeker heeft inmiddels 3 schades tot volle tevredenheid hersteld
Asn is correct, snel en houdt zich aan de afspraken

Alles kon snel geregeld worden. Snelle service met voor mij weinig rompslomp. Ik kreeg een nette leenauto mee en werd gebeld toen de schade hersteld was.

Keurig afgehandeld, goede afspraken en keurig afgeleverd.

Keurig afgehandeld, goede afspraken en keurig afgeleverd.

Ik heb er alleen moeite mee, dat ik van ASN niet mocht weten hoeveel schade er bij de verzekeraar geclaimd wordt. Als een klant overweegt om de schade zelf te betalen, dan moet de verzekeraar niet de mogelijkheid krijgen om stiekem het schadebedrag te verhogen, bijvoorbeeld met administratiekosten.

Dit valt onder de noemer transparantie.

Keurige uitgebreide service en vakmanschap. Vriendelijk en behulpzame medewerkers.

Ik had 2 schades aan mijn auto die gerepareerd moesten worden. Binnen 2 dagen was het gerepareerd en stond de auto netjes en gewassen klaar. Goede service!

Zeer snel en goed

Ondanks crisistijd werd een open houding gehanteerd en kon ik de auto een dag eerder alvast achterlaten. Waar ik recht had op vervangend vervoer heb ik in deze gekozen om terug te wandelen naar... Ondanks crisistijd werd een open houding gehanteerd en kon ik de auto een dag eerder alvast achterlaten. Waar ik recht had op vervangend vervoer heb ik in deze gekozen om terug te wandelen naar huis. Moest achteraf ook wel want de vervanging was nog niet gereed. Geen probleem. Na het herstel nog aanvullende service gekregen vanwege een vreemd motorgeluid. Ik voelde mij zeer geholpen.
Bijna vergeten maar de schade is perfect hersteld en auto werd gepoetst afgeleverd. Top.

Super geregeld. Kon er op wachten

Ik ben erg tevreden over de zorgvuldige uitvoering van de reparatie van de schade aan mijn auto door ASN Autoschade Bleeker . Vooral de service van het thuis brengen en weer ophalen is door mijn... Ik ben erg tevreden over de zorgvuldige uitvoering van de reparatie van de schade aan mijn auto door ASN Autoschade Bleeker . Vooral de service van het thuis brengen en weer ophalen is door mijn zeer gewaardeerd.