Tom N

Perfect

Beschrijving

Moneybird werkt top als boekhoudpakket. De herkenning van inkoop- en externe verkoopfacturen werkt super. Ook de bankkoppelingen werken eenvoudig.

Ik heb een stuk of 4 softwareoplossingen...

Ik heb een stuk of 4 softwareoplossingen geprobeerd, maar geen van deze oplossingen kan zich meten met Moneybird qua functionaliteit en gebruikersvriendelijkheid. Absoluut een aanrader dus.

Eddie Maas

Heel erg tevreden met Moneybird

Beschrijving

Sinds 2013 (toen ik mijn eigen bedrijf opstarte) werk ik al met Moneybird. In al die tijd heb ik nooit een probleem ondervonden. De website 'voelt' ook erg snel aan om mee te werken, wat ik... Sinds 2013 (toen ik mijn eigen bedrijf opstarte) werk ik al met Moneybird. In al die tijd heb ik nooit een probleem ondervonden. De website 'voelt' ook erg snel aan om mee te werken, wat ik belangrijk vind. En alles is heel overzichtelijk.

Emile 't Jong

Perfect voor een eenmanszaak zonder boekhouder

Helemaal super!

Quinten

Top

Beschrijving

goed programma, gebruik t al jaren.

Arjan Meijer

Werk makkelijk en snel

Beschrijving

Voor mijn gevoel is Moneybird het meest gebruiksvriendelijke facturatie portaal. De mogelijkheden zijn uitgebreid zonder te verdwalen in de software. Alles werkt intuïtief en snel. Geweldig gewoon.

Bart Plasmeijer

Vriendelijk en makkelijk in het gebruik.

Beschrijving

Alles wat je nodig hebt in een simpele interface.
De Simplerinvoicing (e-facturatie) koppeling is goed geïntegreerd in Moneybird. Ga zo door!

Romy Tanis

Supper!

Beschrijving

Moneybird is voor mij echt een top progamma. Ik heb de app op de telefoon en die werkt ook super! Het werkt snel en je hebt zo een factuur in elkaar geflanst.

Gert-Jan van de Sanden

Uren registratie

Beschrijving

Een mooie extra functie binnen moneybird. Ik ga het de komende weken uitproberen met diverse projecten

Pascal van Metelen

Uren

Beschrijving

Een complimentje op z'n tijd mag best. Jullie urenregistratie is echt een aanwinst! Zo netjes naar mijn klanten toe. En heel netjes om de prijzen intact te houden. Nice job!

Christiaan Sheriff

Top

Beschrijving

Been using this since 2018 and the hours beta is a plus. Keep it!