Anton Willemsen

Optimaal gebruiksvriendelijk

Beschrijving

Een kind kan de was doen!

i.m. klooster

Moneybird

Beschrijving

Net mijn btw aangifte gedaan, wat is dat toch lekker makkelijk met moneybird. Online bestelbevestigingen doorgestuurd naar moneybird, snel ingeboekt en klaar is kees. Ideaal

MTS Works

Fijne hulp voor starters

Beschrijving

Als beginnend ondernemer is het opstarten en bijhouden van de boekhouding erg lastig. Moneybird helpt mij hier redelijk goed mee op weg.
Wat ik graag nog zou zien is oa een...
Wat ik graag nog zou zien is oa een rittenregistratie.
Gezien er toch vrij vaak wel updates komen hoop ik rittenregistratie in de toekomst ook terug te zien.

Reactie Moneybird:

Op dit moment is rittenregistratie helaas (nog) niet mogelijk in Moneybird. Ik heb je feedback genoteerd op onze wensenlijst die we gebruiken om de verdere ontwikkelingen van Moneybird te bepalen.

Lisa Ziraye

Tot laatste updates was dit perfect

Beschrijving

nu is het te dwingend in richtingen die ik helemaal niet wil.

Johan Kroon

Btw afdracht

Beschrijving

...is een feest met Money Bird, in plaats van een 3-maandelijkse kwelling....

Consulere BV

De beste boekhoudprogramma voor zzp'ers en kleine mkb-bedriven.

Beschrijving

Simpel en makkelijk in gebruik. Ideale samenwerking tussen de boekhouder en de ondernemer.

Redmar de Haan

Heel blij mee.

Feest om mee te werken!

W.

Wordt door de nieuwe ontwikkelingen steeds ongebruiksvriendelijker.

Beschrijving

Inmiddels al een jaar of 7 gebruiker van Moneybird. Jarenlang erg tevreden geweest en veel mensen geadviseerd om Moneybird te gebruiken. Helaas komen er nieuwe ontwikkelingen die afbreuk doen aan de... Inmiddels al een jaar of 7 gebruiker van Moneybird. Jarenlang erg tevreden geweest en veel mensen geadviseerd om Moneybird te gebruiken. Helaas komen er nieuwe ontwikkelingen die afbreuk doen aan de gebruiksvriendelijkheid. Met name het registreren van betalingen is een erg vervelend proces geworden. Je moet nu twee keer zoveel handelingen doen om een betaling te registreren waardoor je enorm veel onnodige tijd kwijt bent wanneer je de administratie maandelijks doet. Een erg frustrerend proces, terwijl Moneybird in het verleden de administratie juist eenvoudig en simpel maakte. Deze signalen lees je ook terug van andere gebruikers op het forum. Moneybird geeft overal een standaard reactie met een link hoe je betalingen moet registreren. Ze luisteren dus niet naar hun gebruikers en blijven hun eigen wijze doordrukken. Ik zal om deze reden Moneybird niet meer aanbevelen aan anderen.

Reactie Moneybird:

Beste, bedankt voor je review en vervelend dat je dit zo ervaart. Moneybird ontwikkeld zich steeds verder door waardoor er soms veranderingen worden doorgevoerd. Mocht je ergens niet uitkomen of... Beste, bedankt voor je review en vervelend dat je dit zo ervaart. Moneybird ontwikkeld zich steeds verder door waardoor er soms veranderingen worden doorgevoerd. Mocht je ergens niet uitkomen of vragen over de veranderingen hebben dan kun je altijd contact met support opnemen via support@moneybird.com. We helpen je dan graag verder met je administratie.

Wesley Zorn

Helemaal goed

top

Jim de Kroon

Fijn!!!

Beschrijving

Het is alsof er een administratie- en boekhoudafdeling achter mij staat.
Het is alsof er een administratie- en boekhoudafdeling achter mij staat.
De eenvoud, het gemak en de professionele uitstraling bij het maken van offertes, facturen en het verwerken van belastinggegevens is, voor een leek als ik, een verademing.
Zo kan ik me met leukere dingen bezighouden!