Gaby

Deze cursus is volledig gericht op het halen van het Google Analytics Individual Qualification examen. En dat is dan ook gelukt! Modation heeft mij en mijn mede cursist, beiden vooraf zonder enige... Deze cursus is volledig gericht op het halen van het Google Analytics Individual Qualification examen. En dat is dan ook gelukt! Modation heeft mij en mijn mede cursist, beiden vooraf zonder enige kennis van GA, in korte tijd klaar gestoomd voor het examen. Met duidelijke expertise, enthousiasme en ruimte voor vragen uit de eigen praktijk.

Los van de kennis en kunde van Modation vind ik dat de eisen van het GA examen voor een groot gedeelte op het technische deel van GA lag. Als je vooral wilt leren hoe je met GA werkt en hoe je het in kan zetten voor het verbeteren van je site en/of je resultaat, dan adviseer ik een andere GA cursus van Modation te kiezen.

Ron Steur

Ron Steur

De tweedaagse cursus bij Modation is ons zeer goed bevallen. Wij hebben naast de praktijkinformatie, ter plaatse een campagne geoptimaliseerd, waardoor je gelijk ziet hoe je dat allemaal zelf moet... De tweedaagse cursus bij Modation is ons zeer goed bevallen. Wij hebben naast de praktijkinformatie, ter plaatse een campagne geoptimaliseerd, waardoor je gelijk ziet hoe je dat allemaal zelf moet aanpakken. De sfeer is niet te zakelijk, waardoor je ongedwongen leert. Dat werkt volgens ons het beste! Wij komen zeker terug voor andere trainingen!

Claudette

Claudette

De trainer bekeek van te voren (desgewenst) je website en Analytics-account, zodat ze heel gericht adviezen kon geven. Het niveau van de deelnemers was goed op elkaar afgestemd. Tussendoor vragen... De trainer bekeek van te voren (desgewenst) je website en Analytics-account, zodat ze heel gericht adviezen kon geven. Het niveau van de deelnemers was goed op elkaar afgestemd. Tussendoor vragen stellen was geen probleem. Na de training kregen we ook nog handige links gemaild. Veel geleerd. Prima prijs-/kwaliteitverhouding!

Hennie Schilder

Duidelijke cursus en meteen hulp bij het opzetten / onderhouden van je campagne. Lunch was goed geregeld. Leuk team aan personeel.

Hennie schilder

Floris lovink

Goede hands-on tips & tricks voor gevorderden, toegespitst op praktijkscenario's. Heel nuttig en verfrissend!

Floris Lovink

Ik vond het een goede cursus. Er werd verwezen naar informatie die online beschikbaar is zodat de stof na de cursus nog na te lezen was. De cursus is een goede basis voor het Google Analytics examen.