A. Hak

Goede aandacht voor deelnemers, duidelijke, stapsgewijze training die goed te volgen is. Gaat voor de leek misschien wat snel, maar daarom is het ook de 'Gevorderden training'. Zeer klantvriendelijk... Goede aandacht voor deelnemers, duidelijke, stapsgewijze training die goed te volgen is. Gaat voor de leek misschien wat snel, maar daarom is het ook de 'Gevorderden training'. Zeer klantvriendelijk onthaal! Een aanrader.

Dave Niessen

Heldere training met onze eigen account als leidraad. Niveau en snelheid afgestemd op het niveau van de cursisten. Uitstapje naar Analytics was een welkome aanvulling. Gezellige, informele lunch... Heldere training met onze eigen account als leidraad. Niveau en snelheid afgestemd op het niveau van de cursisten. Uitstapje naar Analytics was een welkome aanvulling. Gezellige, informele lunch ook. Klein minpunt is de parkeergelegenheid. Enige optie is betaald parkeren.

Danny Verhoef

De training voldeed volledig aan de verwachtingen

De training voldeed volledig aan de verwachtingen. Inhoudelijk is er veel kennis aanwezig over Google Analytics en je wordt erg goed voorbereid op het examen. Zeer prettig was ook de bereikbaarheid... De training voldeed volledig aan de verwachtingen. Inhoudelijk is er veel kennis aanwezig over Google Analytics en je wordt erg goed voorbereid op het examen. Zeer prettig was ook de bereikbaarheid (nog geen 5 minuten vanaf station Nijmegen). Zeker een aanrader voor iedereen die met Analytics aan de slag gaat.

Danny Verhoef

Skichalets.nl

Modation geeft heel goed advies. Wij zijn zeer tevreden bij Skichalets.nl.

Modation geeft heel goed advies. Wij zijn zeer tevreden bij Skichalets.nl.

Anton van Opstal

Zeer duidelijke en goed gestructureerde training

Zeer duidelijke en goed gestructureerde training. Veel persoonlijke aandacht en ruimte voor vragen en verzoeken om eerder behandelde onderdelen nog eens te herhalen. Bij vragen die niet direct... Zeer duidelijke en goed gestructureerde training. Veel persoonlijke aandacht en ruimte voor vragen en verzoeken om eerder behandelde onderdelen nog eens te herhalen. Bij vragen die niet direct beantwoord konden worden, werd altijd met hulp van collega's het antwoord achterhaald. Daarnaast sluit de training uitstekend aan op de Google AdWords examens.

Anton van Opstal

Goede training, gefocust op het halen van het examen

Goede training, gefocust op het halen van het examen! Daarnaast ook interessante tools en handreikingen voor in de daily job!

Ik heb Google Analytics Basis Training als leerzaam ervaren

Ik heb Google Analytics Basis Training als leerzaam ervaren. Gedurende de training heb ik duidelijk uitleg en vele tips over de structuur en mogelijkheden met Google Analytics gekregen.