De presentatie was erg duidelijk en overzichtelijk. De meeste vragen die ik had konden gelijk worden beantwoord. Slechts een enkele vraag moest nagezocht worden.

Ron Kasteel

Erg leuke training met praktische insteek. Kundige trainer. Ook ondersteuning bij inrichting campagne enige tijd na afronden training, erg prettig.

Ron Kasteel

Goede examentraining en goede begeleiding.

“Een uitgebreide kennismaking met Google Analytics en een goede examentraining zodat de kans het examen te halen goed is! Wij zijn dan
ook met z'n allen (3 deelnemers) geslaagd! En niet...
ook met z'n allen (3 deelnemers) geslaagd! En niet onbelangrijk: Dennis heeft ons hierin uitstekend begeleid!”

Een uitgebreide kennismaking met Google Analytics en een goede examentraining zodat de kans het examen te halen goed is! Wij zijn dan ook met z'n allen (3 deelnemers) geslaagd! En niet onbelangrijk:... Een uitgebreide kennismaking met Google Analytics en een goede examentraining zodat de kans het examen te halen goed is! Wij zijn dan ook met z'n allen (3 deelnemers) geslaagd! En niet onbelangrijk: Dennis heeft ons hierin uitstekend begeleid!

Leon

Prima training. Modation heeft bekwame marketingspecialisten.

“Prima training. Modation inventariseert het kennisniveau vooraf en speelt zo goed in op de individuele trainingsbehoefte van de deelnemers.
De online marketingspecialisten van Modation zijn...
De online marketingspecialisten van Modation zijn bekwaam en delen hun kennis op enthousiaste en informele wijze. Naast het behandelen
van de basisstof was er voldoende ruimte om specifieke vragen uit de prakrijk te behandelen.”

Leon

Prima training. Modation inventariseert het kennisniveau vooraf en speelt zo goed in op de individuele trainingsbehoefte van de deelnemers. De online marketingspecialisten van Modation zijn bekwaam... Prima training. Modation inventariseert het kennisniveau vooraf en speelt zo goed in op de individuele trainingsbehoefte van de deelnemers. De online marketingspecialisten van Modation zijn bekwaam en delen hun kennis op enthousiaste en informele wijze.