Arjan de Wit

Zeer goede basistraining, die naar mijn mening zelfs nog wel iets verder gaat dan de basis. Je krijgt dus heel veel info in 1 dag. Ik vond het goed te doen, maar als je nog volledig onbekend bent... Zeer goede basistraining, die naar mijn mening zelfs nog wel iets verder gaat dan de basis. Je krijgt dus heel veel info in 1 dag. Ik vond het goed te doen, maar als je nog volledig onbekend bent met GA is het best veel om te verwerken in 1 dag. Ik denk dat het heel belangrijk is dat je er meteen weer mee aan de slag gaat de dagen erna. Fijne docent die ruimte biedt voor persoonlijke doelen en vragen. Verder ook een prettige trainingslocatie. Communicatie voorafgaand aan de training verliep prettig en vlot.

van Bergen

Zeer goede training met een ervaren trainster. Ze hadden wel meer praktijkvoorbeelden kunnen benoemen. Het is een theoretische training, maar dat weet je van tevoren. Kortom, ik geef de training... Zeer goede training met een ervaren trainster. Ze hadden wel meer praktijkvoorbeelden kunnen benoemen. Het is een theoretische training, maar dat weet je van tevoren. Kortom, ik geef de training een 8.

Demis Bril - RDM

De inhoud van de cursus was zeer compleet. Alle aspecten van analytics worden behandeld en er is veel ruimte voor vragen. Na deze cursus haal je het examen zeker! Aanrader.

Pascal Ninaber

Zeer leuke en leerzame training gevolgd bij Modation. Ik heb er veel geleerd op het gebied van AdWords. De dag is weliswaar voorbij gevlogen, maar desondanks kan ik met tevredenheid de geleerde... Zeer leuke en leerzame training gevolgd bij Modation. Ik heb er veel geleerd op het gebied van AdWords. De dag is weliswaar voorbij gevlogen, maar desondanks kan ik met tevredenheid de geleerde theorie in praktijk brengen. De communicatie met het bedrijf was zeer prettig en de trainster gaf me meer dan voldoende ruimte om vragen te stellen. Tot slot vond ik de lunch ook erg lekker! Bedankt Modation.

Danny Verhoef

Dit jaar voor de 2e keer een opleiding bij Modation gevolgd. Ik kan niet meer zeggen dan dat het voldeed aan mijn verwachtingen.

Remco van Zuuren

Een goede training met een duidelijke uitleg waarbij je effectief wordt klaargestoomd voor het Google Analytics examen. Alle facetten van Analytics komen aan bod, daarnaast is ruimte voor... Een goede training met een duidelijke uitleg waarbij je effectief wordt klaargestoomd voor het Google Analytics examen. Alle facetten van Analytics komen aan bod, daarnaast is ruimte voor verdieping. Een aanrader!

Audrey

Het was een leerzame training met erg veel nieuwe inzichten! Alle voorbeelden werden toegepast op onze eigen website en dat was erg handig. De trainer was geduldig en kon heel goed uitleggen! Ook... Het was een leerzame training met erg veel nieuwe inzichten! Alle voorbeelden werden toegepast op onze eigen website en dat was erg handig. De trainer was geduldig en kon heel goed uitleggen! Ook was de training op een inspirerende locatie en de gastvrijheid was super!

M. Blauw

De Google Analyticstraining is zeer goed bevallen. Ik dacht Analytics al redelijk goed te kennen, maar ik heb veel nieuwe, nuttige dingen geleerd! Er was veel ruimte voor eigen vragen, dat was heel... De Google Analyticstraining is zeer goed bevallen. Ik dacht Analytics al redelijk goed te kennen, maar ik heb veel nieuwe, nuttige dingen geleerd! Er was veel ruimte voor eigen vragen, dat was heel prettig. De locatie was heel goed te bereiken, trainingsruimte mooi en licht. Beide trainers waren zeer professioneel en heel prettig in de omgang. Het examen heb ik met goede resultaten behaald.

Fijne training, veel ruimte voor persoonlijke aandacht. Mijn eigen account werd gebruikt en daarmee kon ik heel gericht vragen stellen. Er waren heel wat handige tips gegeven. Hiermee kan ik goed... Fijne training, veel ruimte voor persoonlijke aandacht. Mijn eigen account werd gebruikt en daarmee kon ik heel gericht vragen stellen. Er waren heel wat handige tips gegeven. Hiermee kan ik goed uit de voeten en mijn Adwords op een hoger plan tillen. Bedankt.

M. Blauw

Een goede training met hoge informatiedichtheid. Er komt veel bij Adwords kijken, ook aan hulpprogramma's, maar alles werd op logische volgorde en wijze uitgelegd. Veel ruimte voor eigen vragen, dat... Een goede training met hoge informatiedichtheid. Er komt veel bij Adwords kijken, ook aan hulpprogramma's, maar alles werd op logische volgorde en wijze uitgelegd. Veel ruimte voor eigen vragen, dat was heel prettig. De locatie was heel goed te bereiken, trainingsruimte mooi en licht, trainster professioneel en heel prettig in de omgang. Kortom: aanrader!