Ik vond het een goede cursus. Er werd verwezen naar informatie die online beschikbaar is zodat de stof na de cursus nog na te lezen was. De cursus is een goede basis voor het Google Analytics examen.

René

René

Modation heeft een hele goede trainingsopzet neergezet voor Google Analytics. Ik heb vaak wat 'aan zitten rommelen' in ons Analytics account, maar weet nu eindelijk wat er allemaal kan en waarbij de... Modation heeft een hele goede trainingsopzet neergezet voor Google Analytics. Ik heb vaak wat 'aan zitten rommelen' in ons Analytics account, maar weet nu eindelijk wat er allemaal kan en waarbij de juiste informatie vandaan kan halen. Kortom, een absolute aanrader!

Zebra Legal

Geweldige workshop: duidelijke uitleg, goede tips, uitgebreid tijd
om bij persoonlijke vragen stil te staan, fijne mensen.
Kortom een goed bestede middag die ik iedereen van harte kan...
Geweldige workshop: duidelijke uitleg, goede tips, uitgebreid tijd
om bij persoonlijke vragen stil te staan, fijne mensen.
Kortom een goed bestede middag die ik iedereen van harte kan aanraden!

Michele van Hal

Als introductie tot het werken met Analytics zou ik deze training zeker aanbevelen, erg informatief en helder.

Michele van Hal

Bas van Oosterhout

Voor voorbereiding op je Analytics examen is dit de ideale cursus. En daarnaast was er ook ruimte om andere zaken door te nemen, zoals Adwords, mailings en onze site. Erg leuk en nuttig!

Bas van Oosterhout

Laurens Vogelaar

Goede training door iemand uit de praktijk. Je behandelt je eigen campagne wat direct voordelen biedt!

Laurens Vogelaar