Leon

Prima training. Modation inventariseert het kennisniveau vooraf en speelt zo goed in op de individuele trainingsbehoefte van de deelnemers.

De online marketingspecialisten van Modation...

De online marketingspecialisten van Modation zijn bekwaam en delen hun kennis op enthousiaste en informele wijze.

Naast het behandelen van de basisstof was er voldoende ruimte om specifieke vragen uit de prakrijk te behandelen.

Wouter

Informeel en persoonlijk, erg prettig!

“Een goede cursus om snel de inhoudelijke kneepjes van Google Analytics te leren. De cursus is informeel en persoonlijk, en dat is erg
prettig! En Modation is een leuke, jonge groep mensen bij...
prettig! En Modation is een leuke, jonge groep mensen bij elkaar.”

Wouter

Een goede cursus om snel de inhoudelijke kneepjes van Google Analytics te leren. De cursus is informeel en persoonlijk, en dat is erg prettig! En Modation is een leuke, jonge groep mensen bij elkaar.

Wouter

Geslaagde dag, prima training!

“Training was prima. In 1 dag leer je op een prettige manier kennis maken met Google Analytics. Degene die de training gaf, wist veel over dit
onderwerp te vertellen! We kijken terug op een...
onderwerp te vertellen! We kijken terug op een geslaagde dag!”

Training was prima. In 1 dag leer je op een prettige manier kennis maken met Google Analytics. Degene die de training gaf, wist veel over dit onderwerp te vertellen! We kijken terug op een geslaagde... Training was prima. In 1 dag leer je op een prettige manier kennis maken met Google Analytics. Degene die de training gaf, wist veel over dit onderwerp te vertellen! We kijken terug op een geslaagde dag!

Heel erg op maat.

“Ik ben heel veel wijzer geworden van de cursus van Modation over Google Analytics, de mogelijkheden en onmogelijkheden, tips en trics, en heel erg op maat. De kennisoverdracht spitst zich toe op... “Ik ben heel veel wijzer geworden van de cursus van Modation over Google Analytics, de mogelijkheden en onmogelijkheden, tips en trics, en heel erg op maat. De kennisoverdracht spitst zich toe op wat wij als bedrijf nodig hebben in de praktijk. We kunnen nu direct aan de slag!”

Arianne Sipman

Ik ben heel veel wijzer geworden van de cursus van Modation over Google Analytics, de mogelijkheden en onmogelijkheden, tips en trics, en heel erg op maat. De kennisoverdracht spitst zich toe op wat... Ik ben heel veel wijzer geworden van de cursus van Modation over Google Analytics, de mogelijkheden en onmogelijkheden, tips en trics, en heel erg op maat. De kennisoverdracht spitst zich toe op wat wij als bedrijf nodig hebben in de praktijk. We kunnen nu direct aan de slag!