Robin Karreman

Veel kennis opgedaan, veel interactie.

“Namens Preferenso had ik op donderdag 18 oktober de Google Adwords workshop. Vanuit mijn opleiding was ik alleen bekend met de basishandelingen. Tijdens de workshop heb ik veel kennis opgedaan over... “Namens Preferenso had ik op donderdag 18 oktober de Google Adwords workshop. Vanuit mijn opleiding was ik alleen bekend met de basishandelingen. Tijdens de workshop heb ik veel kennis opgedaan over het programma en wat er precies mogelijk is. Bij het volgen van deze training is het wel een vereiste dat je al enige kennis heb van het programma, omdat je in een korte periode door heel veel stof gaat.

Ik kan deze training bij iedereen aanraden, omdat je er veel van opsteekt en het tijdens de training ook wordt gestimuleerd is om de interactie met elkaar aan te gaan.”

Robin Karreman

Namens Preferenso had ik op donderdag 18 oktober de Google Adwords workshop. Vanuit mijn opleiding was ik alleen bekend met de basishandelingen. Tijdens de workshop heb ik veel kennis opgedaan over... Namens Preferenso had ik op donderdag 18 oktober de Google Adwords workshop. Vanuit mijn opleiding was ik alleen bekend met de basishandelingen. Tijdens de workshop heb ik veel kennis opgedaan over het programma en wat er precies mogelijk is. Bij het volgen van deze training is het wel een vereiste dat je al enige kennis heb van het programma, omdat je in een korte periode door heel veel stof gaat.

Marion Nijhuis

Je leert veel in een korte tijd!

“Het was een zeer interessante en leerzame middag. In een korte tijd zie je veel en dat was precies wat ik nodig had.”

Marion Nijhuis

Yama Anwari

Interactief en heel leerzaam!

“'Een heel erg interactieve en leerzame workshop! Tijdens de workshop kwamen alle belangrijke thema's aan bod, waardoor na afloop gelijk de toegevoegde waarde van Google Adwords duidelijk wordt, en... “'Een heel erg interactieve en leerzame workshop! Tijdens de workshop kwamen alle belangrijke thema's aan bod, waardoor na afloop gelijk de toegevoegde waarde van Google Adwords duidelijk wordt, en hoe ermee te gaan werken. Tevens was Renée zeer kundig en aardig.'

Yama Anwari
Hogeschool van Arnhem en Nijmegen ”

Yama Anwari

''Een heel erg interactieve en leerzame workshop! Tijdens de workshop kwamen alle belangrijke thema's aan bod, waardoor er na afloop gelijk de toegevoegde waarde van Google Adwords duidelijk wordt,... ''Een heel erg interactieve en leerzame workshop! Tijdens de workshop kwamen alle belangrijke thema's aan bod, waardoor er na afloop gelijk de toegevoegde waarde van Google Adwords duidelijk wordt, en hoe ermee te gaan werken. Tevens was Renée zeer kundig en aardig.''

Hogeschool van Arnhem en Nijmegen

C.H. Van Der Storm

Goede compacte cursus en een hele goede efficiënte docente.

“Een hele goede compacte cursus met een hele goede efficiënte docente! Zij heeft ons heel goed op de examens voorbereid met uiteindelijk
ook een goed resultaat!”

C.H. van der Storm

Een hele goede compacte cursus met een hele goede efficiënte docente! Zij heeft ons heel goed op de examens voorbereid met uiteindelijk ook een goed resultaat!

Leen Liefsoen

Prima training op maat gegeven.

“Modation heeft een prima training op maat gegeven, waarbij ze in onze eigen statistieken zijn gedoken. Daarbij gaven ze veel bruikbare en praktische tips. ”