Leen Liefsoen

Modation heeft een prima training op maat gegeven, waarbij ze in onze eigen statistieken zijn gedoken. Daarbij gaven ze veel bruikbare en praktische tips.

Marc De Winter

Erg leerzaam, aan te bevelen!

“Erg leerzame training, waarbij je perfect wordt voorbereid op het examen. Alle 3 zijn we geslaagd en kijken terug op een geslaagde cursus. Zeker aan tebevelen aan een ieder die meer wilt weten over... “Erg leerzame training, waarbij je perfect wordt voorbereid op het examen. Alle 3 zijn we geslaagd en kijken terug op een geslaagde cursus. Zeker aan tebevelen aan een ieder die meer wilt weten over Google Adwords. ”

Marc De Winter

Erg leerzame training, waarbij je perfect wordt voorbereid op het examen. Alle 3 zijn we geslaagd en kijken terug op een geslaagde cursus. Zeker aan te bevelen aan een ieder die meer wilt weten over... Erg leerzame training, waarbij je perfect wordt voorbereid op het examen. Alle 3 zijn we geslaagd en kijken terug op een geslaagde cursus. Zeker aan te bevelen aan een ieder die meer wilt weten over Google Adwords.

Rik Engelen

Mooie service van Modation.

“Laatst heb ik via Modation de Google Adwords training gevolgd specifiek gericht op mijn website www.ietsdoenofferte.nl. Hun hebben mij
geholpen met vragen die ik had over mijn bestaande...
geholpen met vragen die ik had over mijn bestaande Adwords campagne en samen hebben we de campagne opnieuw ingericht. De aankomende weken ontvang ik nog support op mijn campagne zodat deze perfect zal worden ingericht. Dit is een mooie service van Modation. ”

Rik Engelen

Laatst heb ik via Modation de Google Adwords training gevolgd specifiek gericht op mijn website www.ietsdoenofferte.nl. Hun hebben mij geholpen met vragen die ik had over mijn bestaande Adwords... Laatst heb ik via Modation de Google Adwords training gevolgd specifiek gericht op mijn website www.ietsdoenofferte.nl. Hun hebben mij geholpen met vragen die ik had over mijn bestaande Adwords campagne en samen hebben we de campagne opnieuw ingericht. De aankomende weken ontvang ik nog support op mijn campagne zodat deze perfect zal worden ingericht. Dit is een mooie service van Modation.

Jan Schraal

Open en ontspannen sfeer, een echte aanrader.

“De cursus ademt een open en ontspannen sfeer waarin alle vragen uitgebreid en serieus behandeld worden. Elk onderdeel van Analytics
word uitgebreid langs gegaan en waar nodig nog eens extra...
word uitgebreid langs gegaan en waar nodig nog eens extra uitgelegd. Wat vooral fijn is, is het feit dat je tussen de cursusdagen door met de
opgedane kennis zelf al aan de gang kunt. Hierdoor vormen zich meer gerichte vragen die Maarten weer kundig beantwoord. Binnen 3 dagen
Een aanrader dus!”

Esther Hermans

Een vorm van maatwerk die ik iedereen aan kan bevelen.

“Renee Hugen heeft mij in een paar uur ingewijd in de ins en outs van Google Analytics. De verkorte training was toegesneden op mijn behoefte; een vorm van maatwerk die ik iedereen kan aanbevelen.... “Renee Hugen heeft mij in een paar uur ingewijd in de ins en outs van Google Analytics. De verkorte training was toegesneden op mijn behoefte; een vorm van maatwerk die ik iedereen kan aanbevelen. De cursus bevatte ook een praktijkdeel waarin ik het geleerde meteen kon toepassen.
Ook de naservice is goed georganiseerd.”

Esther Hermans

Renee Hugen heeft mij in een paar uur ingewijd in de ins en outs van Google Analytics. De verkorte training was toegesneden op mijn behoefte; een vorm van maatwerk die ik iedereen kan aanbevelen. De... Renee Hugen heeft mij in een paar uur ingewijd in de ins en outs van Google Analytics. De verkorte training was toegesneden op mijn behoefte; een vorm van maatwerk die ik iedereen kan aanbevelen. De cursus bevatte ook een praktijkdeel waarin ik het geleerde meteen kon toepassen.

Ook de naservice is goed georganiseerd.

Jan Schraal

De cursus ademt een open en ontspannen sfeer waarin alle vragen uitgebreid en serieus behandeld worden. Elk onderdeel van Analytics word uitgebreid langs gegaan en waar nodig nog eens extra... De cursus ademt een open en ontspannen sfeer waarin alle vragen uitgebreid en serieus behandeld worden. Elk onderdeel van Analytics word uitgebreid langs gegaan en waar nodig nog eens extra uitgelegd.

Wat vooral fijn is, is het feit dat je tussen de cursusdagen door met de opgedane kennis zelf al aan de gang kunt. Hierdoor vormen zich meer gerichte vragen die Maarten weer kundig beantwoord.

Binnen 3 dagen een veel beter inzicht gekregen in Analytics om trends te ontdekken, de KPI's te bewaken en om bijvoorbeeld A/B tests te draaien. Een aanrader dus!

Modation is top! Leuke en interessante cursus.

“Leuke, interessante cursus over het diepere gebruik van Google Analytics. Hele praktische tips om het dagelijks gebruik van Analytics te verbeteren en uit te bouwen. Positief
- Kleine groep...
- Kleine groep waardoor er veel persoonlijke aandacht is.
- Ongedwongen sfeer met veel ruimte voor vragen.
- Gezellig lunchen met het voltallige team van Modation.
- Een betrokken leraar met onnoemlijk veel praktijkervaring.
Verbeterpunten
- Het gebruik van een eigen laptop zorgt voor betere beklijving van de lesstof.
- De lesruimte galmt enigszins, soms waren vragen en antwoorden moeilijk te verstaan.
Modation is top, ik geen seconde aarzelen er weer naar toe te gaan als er een interessante cursus voorbij komt.”