Flirt Damesmode

Echt ontzettend behulpzaam en snelle hulp

Reageren snel, helpen, Denken mee. En verplaats zich in een ander bedrijf. Echt super fijn snel en goed geholpen in een bijzondere tijd.

Pamela Jansen

Erg leerzame een op een Adwords training gehad bij Modation. Die dag gelijk verbeteringen aangebracht in het account en met genoeg leerstof en praktische handvatten naar huis gegaan. Wat mij betreft... Erg leerzame een op een Adwords training gehad bij Modation. Die dag gelijk verbeteringen aangebracht in het account en met genoeg leerstof en praktische handvatten naar huis gegaan. Wat mij betreft een aanrader!

Oona Brueren

Erg goede cursus, inhoudelijk sterk. Persoonlijke aandacht en op vragen wordt serieus ingegaan. Prachtige locatie, goed verzorgde dag. Wat mij betreft top!
Tip is misschien om de cursus in twee...
Tip is misschien om de cursus in twee dagdelen te gaan geven in plaats van op een dag. Waarschijnlijk hangt het ook af van je eigen voorkennis, maar de hoeveelheid informatie leent zich er wellicht voor om de dag op te splitsen.

Petra Barelds

De Adwords training voor gevorderden was erg nuttig, duidelijk. Het had een hoge informatiedichtheid, zowel strategisch als inhoudelijk, ruimte voor vragen en veel persoonlijke aandacht en... De Adwords training voor gevorderden was erg nuttig, duidelijk. Het had een hoge informatiedichtheid, zowel strategisch als inhoudelijk, ruimte voor vragen en veel persoonlijke aandacht en ondersteuning. Locatie dichtbij Station Nijmegen. Aardige en behulpzame trainers.

Floor van Bergen

Een super leerzame training met veel SEO tips die je direct toe kan passen voor je eigen website.
Er was veel ruimte voor vragen en voorbeelden aan de hand van je eigen website. Niet alleen theorie, maar ook direct praktisch aan de slag.
Bedankt Krista voor deze leuke en leerzame training!

Pascal Ninaber

De SEO-training was erg leuk en zinvol voor mij. Het was de tweede keer dat ik bij Modation een traning gevolgd heb. De tweede keer was nog beter dan de eerste keer.

Lotte van Breugel

Goede training. Ontzettend veel geleerd in de korte tijd die we hadden. We hadden veel verschillende mensen die de training volgde, en daar is goed op ingespeeld door Krista. Ondanks dat Krista soms... Goede training. Ontzettend veel geleerd in de korte tijd die we hadden. We hadden veel verschillende mensen die de training volgde, en daar is goed op ingespeeld door Krista. Ondanks dat Krista soms wat snel praatte, kon ik het goed volgen en was er genoeg ruimte tijdens de training om vragen te stellen.

Robin Romein online marketing

Met Dank aan Krista heb ik examen kunnen doen voor de training Google Analytics Professional. Met geduld en informele setting weet ze de droge stof over te brengen. Krista Heel veel Dank! Te samen... Met Dank aan Krista heb ik examen kunnen doen voor de training Google Analytics Professional. Met geduld en informele setting weet ze de droge stof over te brengen. Krista Heel veel Dank! Te samen met de jaren ervaring als e-commerce manager kan ik mijn klanten nog beter bedienen en een succes maken van hun online business.

Robin van
Romein Online Marketing

Arjan de Wit

Uitstekende training ter voorbereiding op het behalen van de GA certificering. Iets theoretischer van insteek uiteraard, maar voldoende praktijk om gewoon goed met GA te kunnen werken.
Veel...
Veel persoonlijke aandacht omdat er in kleine groepjes wordt gewerkt. Organisatie van en rondom de trainingsdagen is prima geregeld.

Patrick Kathmann

Prima opleiding met goede duidelijke uitleg in prettige sfeer. Binnen de groep wel grote verschillen in al opgestarte campagnes. Nazorg is prima. Snel antwoord op vragen via email of telefonisch!