E. Maasdam

Tevreden maar kan beter.

Kwalitatief is er niets mis met de kleding, dus is mijn beoordeling positief. Wat ik wel jammer vind, en dit is mijn ervaring over de jaren, dat het lang duurt voor artikelen die niet op voorraad... Kwalitatief is er niets mis met de kleding, dus is mijn beoordeling positief. Wat ik wel jammer vind, en dit is mijn ervaring over de jaren, dat het lang duurt voor artikelen die niet op voorraad zijn, om op voorraad te komen. het assortiment op .com is ook veel groter dan op .nl. Op .com word aangegeven dat er een aantal gespecialiseerde retailers zijn, alleen kan ik nergens een lijst vinden, ook niet via google. Enkele websites heb ik wel artikelen gevonden van jeans xl alleen waren ze ook hier niet op voorraad.

Genee

Geen bereik

Na een tweede levering , geen retour formulier en zowel telefonisch als per mail niet te bereiken ,

Deville Marc

Bestelling niet ontvangen

wanneer komt mijn bestelling

Reactie MisterBig.be:

Beste Mark de Deville,
Beste Mark de Deville,
Wij vinden het zeer naar dat u hier vermeld waar uw bestelling blijft, terwijl u een verkeerd huisnummer heeft ingevuld tijdens uw bestelling. Wij hebben u hierover gecontacteerd.
U heeft tijdens uw bestelling het volgende adres opgegeven:
marc deville
Kesterweg 16
1755 Kester
Terwijl uw juiste huisnummer 56 is en niet 16.
Wij kunnen er dan ook niets aan doen dat uw bestelling niet bij u is aangekomen en dat uw bestelling bij is teruggekomen.
Wij hebben dan ook nogmaals uw bestelling gratis naar uw juiste adres verzonden.

Slecht

Vier weken geleden besteld nu pas geleverd

Johny Bogaerts

Broek

heel goed

FINCIOEN Rozelien

Fantastisch via internet Bestellen !

BESTELLEN VIA INTERNET IS GEEN PROBLEEM GEWEEST alles was duidelijk de prijzen waren eerlijk Bedankt voor de snelle levering

Dean

Kwaliteit voor een goede prijs

Wij hebben al een aantal keer broeken besteld. Goede kwaliteit snelle levering. We zijn zeer tevreden.

Peter Vugs

Snel, simpel, keus

zoek, klik betaal 2 dagen later in huis. gewoon goed. De kwaliteit van de kleding kan heir en daar iets beter maar het is zeker niet slecht.

Fonny Coppens

Aankoop perfect

Netjes kunnen bestellen, perfecte levering, precies wat we zochten is ook geleverd..

Spijkerbroek

De site was duidelijk en de bezorgtijd was ook erg snel.