Lamellen sluiten niet helemaal. Draaimechanisme van openen/sluiten voelt fragiel aan.

Reactie Mijnraamdecoratie.nl:

Wat vervelend om te lezen dat uw ervaring niet goed is met ons bedrijf.
Wij hebben uw gegevens opgezocht in ons systeem en helaas is er geen klacht bij ons bekend.
Zou u ons een mail...
Wat vervelend om te lezen dat uw ervaring niet goed is met ons bedrijf.
Zou u ons een mail kunnen sturen met uw klacht inclusief foto's van de maximale kantelstand.
Wij willen u graag verder helpen zodat u alsnog mooie raamdecoratie heeft hangen.
Team Joe Benelli

V gool

Snel en compleet geleverd

Dhr. Ubert

Mooi en príma werkende zonwering.

Uw ervaring

Wij zijn zeer tevreden. Kwaliteit, klantvriendelijkheid en communicatie.

Schellekens

Wederom top !

M. Siepman

Komt afspraken na

Monique

Al mijn hele huis voorzien van deze mooie houten jaloezieën. Top service.

Uw ervaring

Snel geleverd, vriendelijke benadering en zeer behulpzaam. Een absolute aanrader.

M Versteeg

Ik ben zeer tevreden met mijn houten raamdecoratie Goede kwaliteit

Uw ervaring

Goede begeleiding door het vriendelijk personeel bij mijn keuze,een sieraad voor mijn kamer

van den Boer

Voor ons nieuwe huis voor beneden en boven houten jaloezieën gekocht. In ons vorige huis hadden we ze hier ook al vandaan. Mooie kwaliteit, fijne site en fijn personeel.

Uw ervaring

Levering is snel, behulpzaam personeel aan de telefoon, ze komen na wat ze beloven. Beveel het bedrijf dan ook van harte aan!

Monica

Monica

Jeffrey Masius

Witte houten jaloezieën besteld. Erg makkelijk te installeren. Mooie look en geweldige afwerking.

Uw ervaring

Precies zoals besteld. Perfect.