vervoorn

Goed en snel geregeld

Barendrecht

Henk Teulings

Helaas weet ik niet goed waar wij aan toe zijn na de levering.
Helaas weet ik niet goed waar wij aan toe zijn na de levering.
het ziet er allemaal goed uit, maar de zit hoogte van mijn vrouw haar stoel is wel erg laag, en de afstandsbediening werkte de dag na levering al niet meer. hopelijk wordt dat snel opgelost.

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: vervelend om te horen dat u niet weet waar u aan toe bent. U kunt het best contact opnemen met ons hoofdkantoor (085-0655292) zodat mijn collega van de serviceafdeling... Hartelijk dank voor uw review: vervelend om te horen dat u niet weet waar u aan toe bent. U kunt het best contact opnemen met ons hoofdkantoor (085-0655292) zodat mijn collega van de serviceafdeling u verder kan informeren. Ik wens u wel nog veel plezier van uw order toe!

Fokker

Een duister bedrijf het is net seats en
sofas stoelen niet geprijst

Reactie Meubelzorg:

Bedankt voor uw review: Helaas kunnen wij - naast de vanafprijzen - geen exacte prijzen noemen omdat dit geheel afhankelijk is van uw keuze. Kiest u bijvoorbeeld voor stof of leder? Gaat u voor een... Bedankt voor uw review: Helaas kunnen wij - naast de vanafprijzen - geen exacte prijzen noemen omdat dit geheel afhankelijk is van uw keuze. Kiest u bijvoorbeeld voor stof of leder? Gaat u voor een handmatige uitvoering of juist met motoren? Wilt u dan 1 motor of meerdere? Et cetera. Jammer dat u dit zo heeft ervaren.

P. Bos

Prachtige stoel geleverd, maar heeft de rugleuning wel de juiste hoogte gekregen?

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: ik ga er vanuit dat onze adviseur dit goed heeft doorgekoppeld aan ons maar mocht u toch twijfelen dan kunt u ons altijd bereiken op telefoonnummer 085 065 5292. Ik... Hartelijk dank voor uw review: ik ga er vanuit dat onze adviseur dit goed heeft doorgekoppeld aan ons maar mocht u toch twijfelen dan kunt u ons altijd bereiken op telefoonnummer 085 065 5292. Ik wens u nog veel plezier van uw order toe!

Van Laarhoven

Correcte medewerkers.

Mw. Heijmans

Goede klantenservice, vriendelijk en meedenkend. Demonstratie was perfect, goede uitleg en probeer mogelijkheden. De sta op stoel is na alle wensen geleverd.

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw positieve review: ik wens u nog veel plezier van uw order toe!

Fam vd Andel

Prima, goede service, vriendelijk personeel

Joha

Ellen Versluis