Rina Röling

Heel goed geholpen

G Boer

Het was een zeer aangename ervaring

Gilbert Coquel

2 mooie fauteuils bezorgd ,fauteuils Sublime,mooi afgewerkt precies de kleur die we uitgezocht hebben ,zeer tevreden over het leer ,bezorgd door 2 medewerkers die alles netjes uitpakten en alle... 2 mooie fauteuils bezorgd ,fauteuils Sublime,mooi afgewerkt precies de kleur die we uitgezocht hebben ,zeer tevreden over het leer ,bezorgd door 2 medewerkers die alles netjes uitpakten en alle emballage mede terug namen en die het leuk vonden mooie fauteuils af te leveren .

Gerrit Spoelder

Netjes en goed geholpen zowel bij opmeten als bij het bezorging.
Kost een paar centen maar we zitten als een vorst[in]

Rien

Ik ben gegaan voor de uitvoering magnefique, thuis prettig gesprek met vertegenwoordiger, door Corona best wel lange levertijd, ong. 10 weken, maar hij is er

Mark

Super geholpen en uitleg was ook duidelijk

Bulthuis

Jammer dat dit bedrijf geen begrip kan tonen als een ernstige familie omstandigheid is ontstaan. Bulthuis

Reactie Meubelzorg:

Wij vinden het heel jammer dat u een negatieve ervaring heeft met ons bedrijf.
Wij vinden het heel jammer dat u een negatieve ervaring heeft met ons bedrijf.
Graag zou ik u willen vragen ons uw e-mailadres en ordergegevens te mailen (aan service@meubelzorg.nl). Zo kijken wij graag voor u na of wij iets voor u kunnen betekenen.
Meubelzorg

Kousemaker

Zeer goede service!

H-Hoek

Goed product,goed advies,prima afhandeling.